OT: Fisken & Lotta

Nja... tjejsnack ligger inte riktigt för mig om jag skall vara ärlig. Ryser vid blotta tanken på att jobba bland bara tjejer, gå på tjejmiddag, sminkparty osv.

Nä, tacka vet jag raka puckar och att få trampa runt i lera över stock o sten. *S*

Hehe... Tomaten brukar rätt ofta drabbas av mitt ”tjejsnack”, så han direktkvalificerar till vilken syjunta som helst! ;-)

Nyfiken i en strut, va?!

Samma sorts vax i håret som på bilen? Du kan väl prova lite på benen också för den rätta släääääta looken. Smooooth, liksom. Se smärtan som en prövning; det ger lite extra pannben till en blöt, kall långtur med kramp och blodsockerfall.

Öh...?
Exakt vad använder du om det lossnar kroppsdelar när du vaxar bilen?!? Att håret lossnar är inte så konstigt; du börjar bara bli gammal! ;-)

Sist jag gick över fruns gamla röda Audi tappade jag säkert 2 kg fett på grund av allt gnidande. Röda bilar suger...

Ja tänk vad bra vi har det, håret på oss män lossnar av sig själv!

*host* Vem sa att vem var gammal?

Alltså är du färdigtränad statist till ”Karate Kid – återkomsten”. Ralph Maccio (hette han så?) borde väl också vara lastgammal vid det här laget, så vi kan utveckla filmen till en mer bra/dålig karatesnubbe-parfilm där ni drar en massa knäppa skämt medan det konstant exploderar i bakgrunden.

Efter Audin vaxade du väl racern?

Som jag sade tidigare, vax har man på bilen och i håret... ;-)

Cykeln polerar man med polertrassel, räcker gott. Möjligtvis lite Autosol på de detaljer är chromade.

Krom på en mtb..? Dyrt vax , testa med mattejp ;o) Vart går gränsen för tjejsnack/kärringskvaller....? :D Ja mera bilder , "nyvaxade" å fiiina.....

vax har man väl ändå på brädan - vinter som sommar.
vax på bil? går den fortare då?
vax på benen??? det skulle ju bli värsta kletiga!!!
vax på fisken och lotta? Fram med bilderna NU!!!

/jens :)

Mattejp? Gaffa?
Med ovanstående kan jag fixa en inverterad tuppkam på er. Praktisk hjälmfrisyr – det behövs inget vax och håret ligger alltid rätt efter ett cykelpass.

/Fisken

Fisken - jag tror vi får ta och leta fram den gamla hederliga kofösaren för att Snabel skall bli nöjd o belåten. Den skulle nog få fart på honom...

(Nytt mail tidigare idag förresten - om du inte kollat av din hotmail)
Ahhh, fick just ditt svar!

Post Edited (03-10-02 14:40)

ähhhhh...fegissnabel! Här erbjuder jag dig att få en ytterst iskall frisyr och du avstår?!
Då blir det som Anki förelår: en rejäl smäll med fösaren!
(Anki, jag antar att han har sett filmsnutten?!?)

Håller ni i snabelland på att förbereda er för vintern? Köpa konserver och så... Tänk om det dimper ner samma mängd som -98 (var det väl?)! Då blir det rejäla vallar att cykla över!

/Fisken

Förresten, snabelsessan har snart kvalificerat till virkafton med plastburksvisning. Han vistas ju mer här i tjejtråden än ute bland de riktiga grabbarna...

Tveksam om snabelsessan sett den - den är på väg till hon-om nu i alla fall ;)

Skall schmuck få se Fisken?
Dra iväg ett mail till mig Jens så kanske den kommer med posten... Den är på nästan 4 Mb, bara så du vet...

/anki

Klart Jens ska se filmen. Han måste ju upplysas om vad som händer om man är snorkig mot tjejerna! Hur ska han annars kunna ha någon respekt?

Management by Fear, typ.

*ASG* Du har så rätt så Fisken - precis som vanligt! Då vet du vad det är som gäller Jens - ett mail till mig från ett ställe (=Ericsson antar jag) där du kan ta emot 4Mb så skall vi se till att plocka bort fiskfjällen från dina ögon...

Passar på att dra iväg den till Sebbe o Telisnisse också när jag ändå är i farten... De kan behöva veta vad som väntar om de dokumenterar fel saker under touren...

Ha! Väldigt tveksam till att jag någonsin kommer att få vänta in någon! En blöt rot och jag välter direkt! (Ni får snitsla i varje korsning så hittar jag nog...)

:)

Japp! Här förbereder vi vintern för full. Har pälsen på utväxt och slipade på dubbarna i 296:orna igår. Mat är inga problem, blir vi hungriga och maten är slut så käkar vi bark, finns säkert någon räv eller något som man kan fräsa på.

Party? Ja tack, men kom igen med några andra varor än plastburkar ;-)

Den kofösaren är inte att leka med. Vågar inte tänka tanken om vilken brasa det skulle kunna bli om...

Snabelsessan:
Jisses, E4:an är ju full av mat för en hungrig cyklist. På med ryggsäcken, ta med stekspaden och ut och träna. Längs vägen upp mot Hudik kan du skrapa lös redan djupfrysta, alt insaltade, småvilt och stoppa i ryggan. Inte fy skam med ”Färsk (?) viltpytt” vid hemkomsten. Rätt billigt också! PLUS att du kan sy små smidiga skoöverdrag av de näst intill impregnerade pälssnuttarna och sälja till oss andra på forumet!!! Jag vill har med beställa ett par i strl 39, färg: vintervit hare.

För mycket att göra på jobbet idag så hjärncellerna fått ett spel? Kanske dags att dra ner på arbetstakten lite... ;)
Snabelsessan är ditt alterego när du befinner dig i tjejsnackstrådar...

Det är ju fler killar här än tjejer! ;-)

/A - Fortfarande 100% skärpt efter 11h framför datorn

Rättade en felstavning Anders... ;) Kanske inte riktigt lika skärpt som du borde vara... 11 timmar är en lång tid. /anki

Tillbaka
Topp