Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Karlstad?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Karlstad?
Skulle kunna vara Bajen AIK med den loggan.Holmsveden!
Visa bilaga 781360
Dessutom smäller det bra i många dueller,
Dom försöker...
Nää, det går ju inte!Danne. Byt aldrig lag.![]()
Nää, det går ju inte!
Man kan ju inte BYTA lag bara sådär.![]()
Jag visste att det var något skumt, sluta genast.Heja Bajen!
Tack för att du började heja på BP.Starkt gjort av Bajen att vända 0-2 till 3-2!![]()
Nu ska jag heja på Bajen resten av säsongen!Tack för att du började heja på BP.
Stort gul-svart fan börjar heja på Bajen? Nej du, den är det ingen som går på.Nu ska jag heja på Bajen resten av säsongen!![]()
Nä, du har nog rätt där.Stort gul-svart fan börjar heja på Bajen? Nej du, den är det ingen som går på.
Asen hatar en av sina egna som ska byta lag. Pojken har knappt fått mustach
Ryktet säger att hans pappa, som även är fanns agent, kräver en lön som är ungefär dubbelt så hög som förr övriga juniorer som skrivit a-lagskontrakt. När klubben säger nej till det vill han tvinga bort spelaren från klubben. Nu förefaller en försäljning till Nederländerna ligga i korten.
Extremt tidigt med träningsmatcher redan.Sveriges riktiga gul svart lag vann lätt i Blekinge igår![]()
Håller med 100%,väldigt osmaklig banderoll....Ryktet säger att hans pappa, som även är fanns agent, kräver en lön som är ungefär dubbelt så hög som förr övriga juniorer som skrivit a-lagskontrakt. När klubben säger nej till det vill han tvinga bort spelaren från klubben. Nu förefaller en försäljning till Nederländerna ligga i korten.
Fult av pappan, om det stämmer, såklart. Vidrigt tilltag med banderollen.
Jag känner ingen av dem men utifrån vad som sagts mig skulle den äldre av dem onekligen kunnat agera med större ödmjukhet.Håller med 100%,väldigt osmaklig banderoll....
Elvis och hans farsa verkar dock duktigt osmidiga, men det ursäktar inte ett så korkat budskap.
mmm, så kan det ju vara...Jag känner ingen av dem men utifrån vad som sagts mig skulle den äldre av dem onekligen kunnat agera med större ödmjukhet.
Om jag får hänge mig åt lite vilda spekulationer kan jag tänka mig att skadehistoriken kan spela in; den som vid 17 års ålder dragit på sig en handfull hjärnskakningar får nog anses ligga i farozonen för att bli idrottsinvalid inom en inte alltför avlägsen framtid (inte minst om man tillhör kategorin "fysisk mittback" - Milo rök väl efter två eller tre). För den som samtidigt ser sin son som en inkomstkälla inom proffsfotboll kan ju såklart se behovet av att krama ur de pengar som går redan i första proffskontraktet, snarare än att invänta det andra eller tredje.
Vilda spekulationer som sagt. Och givetvis inget försvar för beteendet på Listerlandet.mmm, så kan det ju vara...
Ja jäklar vilket liv det blev där!Stefan Batan
80-talet...AIK har väl aldrig kämpat i toppen av trevlighetsligan. Man kommer ju ihåg Black Armys härjningar runtom i landet redan på 90-talet. Jo jag vet, andra lag har också huligan-problem (som kanske rentav varit värre vissa perioder). Men det är något speciellt otrevligt och nästan medvetet hotfullt med AIK. Svårt att sätta fingret på det, men det finns där i bakgrunden.
Vad gjorde du då?80-talet...
Hockey på Hovet...Vad gjorde du då?![]()
Skämt åsido, AIKarna på Happy verkar alla vara schyssta.![]()
De som håller på Skellefteå?Vad gjorde du då?![]()
Skämt åsido, AIKarna på Happy verkar alla vara schyssta.![]()
Samt att Elvis lyckades dra på sig ytterligare två hjärnskakningar under sin korta tid i AIK.Nu fick ju AIK in 5-10 millar på kontot för Elvis iaf, alltid nått.
Det är ju tråkigt, men hur lyckades han med det?Samt att Elvis lyckades dra på sig ytterligare två hjärnskakningar under sin korta tid i AIK.17 år och fem hjärnskakningar i fotboll låter kontroversiellt men de kanske var lindriga.
ooms och Manurhin2 har verkligen lyckats hjärntvätta dig, tragiskt, hoppas du får stöd/hjälpDe som håller på Skellefteå?
Eller de som håller på AIK?![]()
Ironi min bäste vän, ironi!ooms och Manurhin2 har verkligen lyckats hjärntvätta dig, tragiskt, hoppas du får stöd/hjälp![]()
De är samma sak, dummer!De som håller på Skellefteå?
Eller de som håller på AIK?![]()