Fjärdebrunn
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
2-2 fick Bajen av domaren.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Wtf, nu jinxade du.Heja Sirius!![]()
Inte då.Jaha, Spanien-England i kväll.
Nu måste väl ändå Englands flyt vara slut?
Hmmm, det där gick ju bra...Heja Elfsborg!
Kom igen nu och vinn mot IFK Glenn!!
Nu kommer Elfsborg igen!Jag hade tänkt gå på matchen men det var slutsålt - kanske lika bra det när det ser ut att gå åt h-e.
Fast nu blev det precis 2-3!
Jag anar en viss ironi, men det stämmer, ikväll kl 19.!Det är ikväll ni möter FC Paldiski Internazionale i returmötet? F-n vad spännande, vore EPISKT om ni gick vidare!!
1-0Jag anar en viss ironi, men det stämmer, ikväll kl 19.!
Bara ikväll?Hmmm, det känns nästan som man pratar med sig själv här i kväll?
Men Bajen leder!Fy fan vad vattensjuk plan det är i Belgien.
Nja, nästa år då jävlar.Men Bajen leder!
Större...MYCKET större.Kan detta var uppe och toucha Blåvitts Uefacupsegrar 82 och 87 vad gäller svenska klubbframgångar i Europa?
45% vill att AIK vinner!
AIK nämns inte ens i den där grafiken! Det är Solnas fula klubbmärke som finns med!45% vill att AIK vinner!
Det var inte dålgt det!!![]()
Fula???? hmmmm....AIK nämns inte ens i den där grafiken! Det är Solnas fula klubbmärke som finns med!
Starkt av dif att klara oavgjort mot Halmstad. Visar på styrka i truppen.Djurgårn fick nöja sig med 1p idag.
Det gillar jag!
Nu hoppas man ju att Öster ÄNTLIGEN kan fixa en seger!
Precis som vi gjorde senast!Starkt av dif att klara oavgjort mot Halmstad. Visar på styrka i truppen.
Säsongens säkraste trepoängare för er…Uj uj uj, nästa omgång är ju Derby mot Djurgårn!!
mmmm, normalt sett ja....Säsongens säkraste trepoängare för er…
Kom igen nu Malmö, och låt Dansken smaka på Svenskt stål!
Skånskt stål!Svenskt stål i ett danskt derby?
Skånskt cement?Skånskt stål!
Ja, danskt.Skånskt stål!
Spittekage?Skånskt cement?
Fy satan vad det INTE är gott....Spittekage?