Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pratar du hockey nu igen?Det är ju tur att vi har AIK kvar i Europaspelet, som kan försvara Sveriges färger!
Inget svenskt lag är utslaget ur Europaspel. Det första kan bli på torsdag.Det är ju tur att vi har AIK kvar i Europaspelet, som kan försvara Sveriges färger!
Himla otur att både Gnaget och Bajen fick så tuff lottning…..Det är ju tur att vi har AIK kvar i Europaspelet, som kan försvara Sveriges färger!
Speciellt?Pinsamt Bajen, Häcken och AIK! Speciellt AIK.
Vi skulle ha skickat Elfsborg till Europa istället så hade det inte blivit så pinsamt. Hela Europa måste ju skratta åt Sverige nu. :-(
Bästa utgångsläget och sämsta motståndet?Speciellt?
mmm, du tänker så...Bästa utgångsläget och sämsta motståndet?
För övrigt tror jag ingen i resten av Europa bryr sig. Möjligen någon dansk och någon norsk.
aik är en skam för svensk fotbollPinsamt Bajen, Häcken och AIK! Speciellt AIK.
Vi skulle ha skickat Elfsborg till Europa istället så hade det inte blivit så pinsamt. Hela Europa måste ju skratta åt Sverige nu. :-(
Var vi inte överens om att svensk fotboll är en skam för Sverige?aik är en skam för svensk fotboll
Vi är överensVar vi inte överens om att svensk fotboll är en skam för Sverige?
Vad hjälper det efter fiaskot i ungen
Inget! Men det är kul ändå!Vad hjälper det efter fiaskot i ungen
Borde ju innebära att klubben har massor med pengar att spendera på bra spelare. Tycker inte riktigt det avspeglar sig i resultaten. Men nu kan Solna iallafall fokusera resten av säsongen på SM-guldet.
Inte alls kul bara mellan mjölk fans som bry sig om såntInget! Men det är kul ändå!
Vad står PSH för? Personer Som Hatar laget i fråga?
Nä, det kan det ju inte vara...Vad står PSH för? Personer Som Hatar laget i fråga?
Nja, möjligtvis i Västerbotten.Nä, det kan det ju inte vara...
AIK är väl det överlägset mest Älskade laget i sverige?
Det var ju verkligen inget storlag ni mötte. Inte Roma direkt, som Elfsborg slog i vintras.Speciellt?
Djurgården, som i veckans säkraste bet, eller är det något annat lag du menar?Det var ju verkligen inget storlag ni mötte. Inte Roma direkt, som Elfsborg slog i vintras.
Jag tycker att Elfsborg och Djurgården borde bli automatiskt kvalificerade till Europaspel nästa år, de är väl de enda som presterat ganska bra? Om svenska lag ska komma någonstans alltså. Att gå på resultatet i Allsvenskan känns förlegat…
Hur menar du då att man ska välja ut lagen som ska få spela europaspel?Det var ju verkligen inget storlag ni mötte. Inte Roma direkt, som Elfsborg slog i vintras.
Jag tycker att Elfsborg och Djurgården borde bli automatiskt kvalificerade till Europaspel nästa år, de är väl de enda som presterat ganska bra? Om svenska lag ska komma någonstans alltså. Att gå på resultatet i Allsvenskan känns förlegat…
Det räcker väl med lag fr länder med riktiga ligor. Och det räcker med Champions league. De andra är ju bara trams. Svenska lag borde inte vara med alls, de är ju ändå så sjukt j-a dåliga.Hur menar du då att man ska välja ut lagen som ska få spela europaspel?
Efter omröstning på Happyride?
Malmö FF spelade Champions League gruppspel senast 2022 och Europa League gruppspel 2023. Har Djurgården ens spelat Champions League gruppspel någonsin?Det var ju verkligen inget storlag ni mötte. Inte Roma direkt, som Elfsborg slog i vintras.
Ja!Hur menar du då att man ska välja ut lagen som ska få spela europaspel?
Ja!
Jag röstar på Åshöjdens BK.
Gå inte att leva på gammal meriter gäller att prestera varje säsongDet var ju verkligen inget storlag ni mötte. Inte Roma direkt, som Elfsborg slog i vintras.
Och Edward tillbaka från...Everton?Med Bagarn som kapten
Jag skojade givetvis bara, ville bara få sagt en gång till att Elfsborg slog Roma... ;-)Hur menar du då att man ska välja ut lagen som ska få spela europaspel?
De borde väl slå Roma lätt?Att Elfsborg har slagit Roma är bra men ingen jättestor prestation
www.romaif.se
Skulle det här kunna bli startskottet för en evighetslång diskussion om var laget Roma verkligen kommer ifrån?De borde väl slå Roma lätt?
![]()
Roma IF | laget.se
Välkommen till Roma IF. På vår hemsida kan ni se kommande matcher, läsa om våra medlemmar och kolla in senaste nyheterna plus mycket mer. Välkommen in!www.romaif.se
Du menar att det brukar förkomma sådana diskussioner här om andra lag?Skulle det här kunna bli startskottet för en evighetslång diskussion om var laget Roma verkligen kommer ifrån?![]()
Kanske kommer ihåg fel. Måste ha läst om det någon annanstans....Du menar att det brukar förkomma sådana diskussioner här om andra lag?
Jag fixade till det lite bara....Alla fattar väl att AIK och Skellefteå AIK är två olika lag, annars är man ju helt tappad!
Vilka menar du är AIK? Dessa?Jag fixade till det lite bara....![]()
Men alla vet ju att laget från Gotland är det riktiga Roma!Alla fattar väl att Roma IF och AS Roma är två olika lag, annars är man ju helt tappad!
Underbart!Jag fixade till det lite bara....![]()