Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och Gammeldansk.Förutom Rød pølse !
Kanske inte skall gå på någon med förlorarmentalitet.Undrar vem som ska styra skutan du då?
Det kanske finns en ledig fd AIKcoach tillgänglig?
Ja och jag tror Mjällby kört över Kosovo om dom fått chansenSett till spelarvärde hade vi hade kunnat tradea bort Isak, köpt hela Kosovos landslag, och haft pengar över.
Men är inte han mugglare?Graham Potter är sugen tydligen...
Kan det va nått?
Vad är en mugglare?Men är inte han mugglare?
Kan tänka mig att spela en slant på att dessa herrar tar över. Om det bara är över resterande kvalmatcher låter jag vara osagt….Undrar vem som ska styra skutan du då?
Det kanske finns en ledig fd AIKcoach tillgänglig?
UschKan tänka mig att spela en slant på att dessa herrar tar över. Om det bara är över resterande kvalmatcher låter jag vara osagt….
Visa bilaga 798934
Sätter en peng på att det blir Anders Taco Svensson
Sven Andersson?
Ni är ju favoriter.Derbydags!
Nu ska vi visa Bajen vilka som bestämmer...![]()
Välkommen till storstan.Derbydags!
Nu ska vi visa Bajen vilka som bestämmer...![]()
Nya tag nästa säsong!Välkommen till storstan.
Nu har ni lärt er och kan åka hem till förorten igen.
Sådärja!Nu hoppas jag att Öster tar minst 1p mot Elfsborg!
Kompis, jag tror att det blir bättre om du inte skriver något mer i den här tråden ikväll.Sådärja!![]()
Jodå!Kompis, jag tror att det blir bättre om du inte skriver något mer i den här tråden ikväll.
Underbart! Så vackert!!Visa bilaga 799651På ett kylkåp nära dig![]()
Känner igen känslan från tidigare idag.Glory glory Man United!!
Vilken enkel seger mot Liverpool!![]()
Det finns potential, men inte mer än så.Nya tag nästa säsong!
Tänkt, detta var första säsongen se'n 2013!? utan nån vinst mot småbröderna...
Fanns det ett dagens bottennapp också?Dagens bästa: Man United!!![]()
Stolta över fjollboll typiskt AIKKänner igen känslan från tidigare idag.
Tydligen ska packet från utanför stan vara nöjda med att det inte blev fler mål i baken, det måste vara skönt att ha en tränare med ambitioner, skönt att kräva att supportrarna ska känna stolthet över att åka på torsk.
Men för att vara en klubb som är känd för anala lekar med galgar är väl en liten släng av självförakt helt väntat.
Visa bilaga 799702
Svar ja igenom gruppvinsten från nations league så det blir playoff oavsett om dommer kommer 2 eller sist.Graham Potter istället för danskjäveln. Men finns det fortfarande chans att gå till VM ??