Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Motstånd rankad typ 100 eller 15 verkar spela mindre rollMen med stor skillnad på motstånd
Motstånd rankad typ 100 eller 15 verkar spela mindre roll![]()
Han tog det för dom kunde matcha lön han hade i ChelseaJa, då blev det Graham Potter.
Han trivs i Sverige iaf, har väl hus kvar här.
Så, det kan nog bli rätt bra tror jag.
Välkommen till storstan.
Nu har ni lärt er och kan åka hem till förorten igen.
Underbart! Så vackert!!
OK, jag fick intryck av att han var villig att gå ner i lön?Han tog det för dom kunde matcha lön han hade i Chelsea
Sug nu ordentligt på den, det kommer ta mååååånga år till nästa gång!
Korrekt det kontraktet han hade i Chelsea var värt 680 miljonerOK, jag fick intryck av att han var villig att gå ner i lön?
Men vad vet jag, ingen aning om vad SvFF betalar....
Jooo, det är ju det den ska!!För övrigt anser jag att trådtiteln absolut inte bör ändras till Fotboll!
Tydligaste trådtiteln på Happy!Jooo, det är ju det den ska!!
Nej. Sitter dock inne med resultatet för Hammarby IF om du är intresserad av det?Nån som vet hur det gick för Liverpool igår?![]()
Nää, jag vet hur det gick i den matchen.Nej. Sitter dock inne med resultatet för Hammarby IF om du är intresserad av det?
När detta skrevs den 4 maj så hade Mjällby precis gått upp i serieledning efter att ha slagit Göteborg. Då tyckte väl vi alla att det var något lite lustigt och gulligt och högst tillfälligt.Mjällby är bäst i landet på fotboll.
Stumpy imponerar, Mjällby chockerar.När detta skrevs den 4 maj så hade Mjällby precis gått upp i serieledning efter att ha slagit Göteborg. Då tyckte väl vi alla att det var något lite lustigt och gulligt och högst tillfälligt.
Nu är de på väg att vinna ett nytt sillstrypar-derby och därmed Allsvenskan. Nu skrattar ingen längre...![]()
Malmö ff är Sveriges ända storklubbGrattis Mjällby!
Det gäller att ta chansen när den kommer.
Storklubbarna har underpresterat. Ja bajen har hållit i, på sitt max.
Klubb med stor ända(lykt)?Malmö ff är Sveriges ända storklubb
Trodde att BK Häcken var Sveriges ända.Malmö ff är Sveriges ända storklubb
Stor skillnad på ända o endaMalmö ff är Sveriges ända storklubb
Enda ändan?Nu har väl denna tråd nått vägs ända.
Vi hörs i april igen!
Vägs ände!Nu har väl denna tråd nått vägs ända.
Vi hörs i april igen!
Kan bli svårt, har tappat stjärnbacken VNLDet är ju nu det börjar.
Man Uniteds väg mot Premier Leguetiteln!!
De blir väl ett mittenlag.Det är ju nu det börjar.
Man Uniteds väg mot Premier Leguetiteln!!
Är det såna lömska typer från Skellefteå som är förbjudna?
Helt rätt!Är det såna lömska typer från Skellefteå som är förbjudna?
Västerbotten? Troligen en AIK:are alltså.Dags att byta namn på tråden till Kanibalboll?
![]()
Man bet av motståndares fingertopp under fotbollsmatch i inlandet
Två män började bråka under en fotbollsmatch i Västerbottens inland. Det slutade med att en man bet av fingertoppen på en motståndare. Nu döms han till fängelse för misshandel.www.svt.se
En riktig gnagareVästerbotten? Troligen en AIK:are alltså.
Jösses....det är ju sju resor värre än i Fotboll!