Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du ingen annan fjolla att visa?Liten påminnelse till @Dan C som irrat sig in en annan tråd och börjat dilla om fjolleri - här har du fjollornas fjolla så kom nu ihåg att det är i denna tråd fjollsporteri diskuteras.
Handlar det om fjollboll (som trådtiteln säger) vill man väl fokusera på det (fjoll)GOAT?Har du ingen annan fjolla att visa?
Börjar bli lite tjatigt med Cristiano hela tiden...![]()
Har du ingen annan fjolla att visa?
Börjar bli lite tjatigt med Cristiano hela tiden...![]()
Ja, kul!Då får vi gratta ÖIS tillbaka till Allsvenskan!
Senast de lirade där var väl 2009?
Underbart träffande beskrivet!!Ja, kul!
Nu har vi Djurgården och ÖIS, två gamla anrika lag för de bättre bemedlade. AIK och Blåvitt, två storlag för den breda massan. Hammarby och GAIS, två charmiga lag för samhällets olycksbarn. Samt BP och Häcken, två lag som ingen bryr sig om. Symmetri mellan 08 och 031!![]()
Det var nog autocorrect, skulle ha stått ”skitlag”.Underbart träffande beskrivet!!
Jag noterar även att endast 2 av dessa benämns som "storlag"...
Hmmmmm.....Det var nog autocorrect, skulle ha stått ”skitlag”.
Kunde inte sagt det bättre själv!AIK är objektivt sett ett storlag med tanke på publik och sportsliga meriter i modern tid tycker jag, lägger inga värderingar i det.![]()
Kollade nyss tabellen, Solna ( aik-wannabees) hamnade ju långt efter Stockholms Stolthet.Kunde inte sagt det bättre själv!![]()
![]()
Gör du det...Lillebror behöver allt stöd!Kollade nyss tabellen, Solna ( aik-wannabees) hamnade ju långt efter Stockholms Stolthet.
Jag håller från nu på Djurgården i fjollboll![]()
Medgångssupporter.Kollade nyss tabellen, Solna ( aik-wannabees) hamnade ju långt efter Stockholms Stolthet.
Jag håller från nu på Djurgården i fjollboll![]()
Publik - JaAIK är objektivt sett ett storlag med tanke på publik och sportsliga meriter i modern tid tycker jag, lägger inga värderingar i det.![]()
Fast nu var det ju "ett storlag", inte "storlaget" det handlade om. Då känns det rimligt att inkludera mer än ett antal lag och inte helt orimligt kommer väl lagen som ligger på delad fjärdeplats med.Publik - Ja
Sportsliga meriter - Nej
Visa bilaga 806105
Endast hälften så många mästartitlar som det riktiga storlaget.
Var ligger Bajen på den där listan?Publik - Ja
Sportsliga meriter - Nej
Visa bilaga 806105
Jäklar! Norrköping har 13, det är inte dåligt.Publik - Ja
Sportsliga meriter - Nej
Visa bilaga 806105
Everton kanske?Vilket lag har flest antal säsonger i högsta ligan.![]()
Jag menade ju i Sverige!
Sluta vara så inskränkt!Jag menade ju i Sverige!
Ett riktigt fint lag där på 5:e plats...
Kanske i ärlighetens namn skall inkludera topp 10 då.Fast nu var det ju "ett storlag", inte "storlaget" det handlade om. Då känns det rimligt att inkludera mer än ett antal lag och inte helt orimligt kommer väl lagen som ligger på delad fjärdeplats med.
Kommer Bajen med på listan då?Kanske i ärlighetens namn skall inkludera topp 10 då.
Verkar vara ungefär som Norrköping-ÖIS igår...Stämningsfull match mellan Ajax och Grooningen.
Lugn, att Malmö är ett storlag har jag aldrig ifrågasatt.Publik - Ja
Sportsliga meriter - Nej
Visa bilaga 806105
Ja, ett mycket märkligt sätt att hedra nån om det stämmer....Från AB:
"Enligt nederländska medier handlade det om att hedra Thijmen Ruben Pfanns – en tidigare Ajax-supporter som dog blott 29 år gammal."
Hedra någon genom uppföra sig som totala idioter? Mänskligheten upphör inte att förvåna.
Nu är Isak dökass igen enligt engelsk media.Efter sitt 1:a PL mål för Pool är Isak kanonbra igen enligt engelsk media.
Det svänger snabbt!
Hmmm, det där är är ju inte Fjollboll..Det är ju rugby!Tackar vet jag All-Blacks !
Men går inte rugby ut på att kramas?All Blacks skulle lätt göra slarvsylta av fjollbolls-spelarna i AIK. Ingen skulle överleva.
Uppenbart "corporate bullshit"!"För mig är AIK en av de mest framgångsrika klubbarna i Sverige med ett av de största varumärkena i Europa"
Miika Takkula, ny head of recruitment.
![]()
Men Miika tycker ju uppenbarligen så, det får man ju respektera.Uppenbart "corporate bullshit"!
Om han verkligen tycker det kan verkligen diskuteras!Men Miika tycker ju uppenbarligen så, det får man ju respektera.
Verkar vara en sympatisk snubbe!![]()
Hmmmm....Skulle han ljuga menar du???Om han verkligen tycker det kan verkligen diskuteras!