Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hans nästa presskonferens blir kul…Ancelotti ser rätt uppgiven ut.
På videolänk från ItalienHans nästa presskonferens blir kul…![]()
Tack vara Dan så gick ju spelvinsten in, Tack DanUndrar om Norge fattar att dom är skyldiga @Dan C ?
Fjanta dig inte, borgarna är de avundsjuka. De klarar inte av att se vanliga människor lyckas, därför ser borgarna till att de redan rika får alla fördelar från början. Ett riggat system som stinker avundsjuka.Grattis Norge
Sluta med Sosserierna och var så avundsjuka!
Nej, självklart är det inte klassbundet. Men det är en gammal och rätt urblåst borgerlig taktik att beskylla människor som vill ha ökad jämlikhet i samhället för att vara ”avundsjuka”. Som att det skulle vara ”sossigt”.Är verkligen avundsjuka strikt klassbundet? Jag tycker mig ha upplevt det i alla tänkbara samhällsklasser.
Det finns mig veterligen inga socialdemokrater som tror på lika utfall. Däremot på möjligheten att kunna få en andra, tredje och fjärde chans (etc.) vid ett dåligt utfall. Det brukar också vara en samhällsekonomisk vinstaffär jämfört med utslagning och så vidare.Det beror ju på hur han definierar ”jämlikhet”. Lika förutsättningar eller lika utfall?
Det är något helt annat än den kollektiva avundsjuka som finns bland blåkläder.Det finns mig veterligen inga socialdemokrater som tror på lika utfall. Däremot på möjligheten att kunna få en andra, tredje och fjärde chans (etc.) vid ett dåligt utfall. Det brukar också vara en samhällsekonomisk vinstaffär jämfört med utslagning och så vidare.
Absolut inte strikt, det är dock dom som fortfarande pratar klass som något negativt som övervägande, och i min mening "generellt",är avundsjuka på det mesta och inte ser sin egen roll i sitt liv.Är verkligen avundsjuka strikt klassbundet? Jag tycker mig ha upplevt det i alla tänkbara samhällsklasser.
Du kan tro mig också, har varit kollektivare. Har ingenting med politik att göra.Det är något helt annat än den kollektiva avundsjuka som finns bland blåkläder.
Är man inte lortig så gör man inget, tjänar för bra, etc, etc.....
Tro mig, jag har varit kollektivare.
Torkande målafärg kan vara riktigt kul!BP är lika roliga att titta på som torkande målarfärg....
Jaja, håller man ajk så är man väl nöjd med det lillaTorkande målafärg kan vara riktigt kul!
Om man vinner...
Nä, det är att ajk får existera.Trump ringer alltså till Infantino, och får ett rött kort upphävt.
Vad sysslar FIFA med?
Största skandalen någosin.
Jag såg en presskonferens med Trump för en stund sedan. Då förklarade han sammanfattningsvis att:Trump ringer alltså till Infantino, och får ett rött kort upphävt.
Vad sysslar FIFA med?
Största skandalen någonsin.