Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll!
Vittsjö var inget bra, de vann ju!Bra Malmö, bra Vittsjö. Heja, heja!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vittsjö var inget bra, de vann ju!Bra Malmö, bra Vittsjö. Heja, heja!
Hi hi, finns det ens 11 tjejer som bor i VittsjöVittsjö var inget bra, de vann ju!
Tydligen....Hi hi, finns det ens 11 tjejer som bor i Vittsjö![]()
![]()
NEJ! Inte Djurgårnsvinst!Otroligt kul att Mjällby vände och vann! Kan detta vara vändningen för Sirius segertåg mot guldet? Nu har de 1p på de två senaste matcherna.
Om bara Djurgården vinner i morgon så är helgen fullbordad!![]()
Vilken underbar syn detta måste ha varit!Tidigare i veckan råkade jag ut för nåt fruktansvärt på väg till jobbet. Kom och gick helt fredligt längs Torshamnsgatan i Kista en tidig morgon när det dyker upp en buss, svart, med DanC:s hemska avatar på, och nån text ”Allmänna…”.
Höll på att kräkas, hämtade mig inte på hela dagen. Så vidrigt![]()
Den gick på diesel dessutom, j-a klimatförnekare den vidriga klubben ärVilken underbar syn detta måste ha varit!![]()
Du skulle haft med några Molotovcoctails!Tidigare i veckan råkade jag ut för nåt fruktansvärt på väg till jobbet. Kom och gick helt fredligt längs Torshamnsgatan i Kista en tidig morgon när det dyker upp en buss, svart, med DanC:s hemska avatar på, och nån text ”Allmänna…”.
TristAIK fick stryk idag. trist...![]()
Japp, den borde AIK ha vunnit.
Åh fy f-n, förstår att du skulle ha velat sticka ut dina ögon efter en sådan vidrig upplevelse.Tidigare i veckan råkade jag ut för nåt fruktansvärt på väg till jobbet. Kom och gick helt fredligt längs Torshamnsgatan i Kista en tidig morgon när det dyker upp en buss, svart, med DanC:s hemska avatar på, och nån text ”Allmänna…”.
Tävlar väl för Turebergs FK. Det där är ju som att säga att Posten vann om han sommarjobbat där i sin ungdom.
Konstigt. Antar att det är Almgren du menar. OM han hade tävlat för AIK (Friidrott) kan man ju tycka att de borde ha framhållit detta på sin hemsida. Senaste nyheten där är dock Knatteknatet för över ett år sedan.EM Guld till AIK!!![]()
Knatteknatet är STORT ju!Konstigt. Antar att det är Almgren du menar. OM han hade tävlar för AIK (Friidrott) kan man ju tycka att de borde ha framhållit detta på sin hemsida. Senaste nyheten där är dock Knatteknatet för över ett år sedan.
Visa bilaga 847581
Men det där är ju inte så kul att säga!Det där är ju som att säga att Posten vann om han sommarjobbat där i sin ungdom.
Du menar att Posten inte är något att vara stolt över att ha varit associerad med? Men då är det ju ungefär som med AIK.Men det där är ju inte så kul att säga!
Hur går det för Brunäs?Låt krakarna hålla på, de behöver väl nåt att glädjas åt. Fjollbollen och hockeyn går ju milt sagt inte så bra![]()
Försöker dom spela fjollboll?Hur går det för Brunäs?![]()
Jag visste inte ens att Brunäs har ett basketlag!Försöker dom spela fjollboll?
Det förklarar saken!
Med tanke på din, förvisso felaktiga, uppfattning att basket = fjollboll undrar man hur det kommer att du hejar på AIK så till den grad att du t.o.m. försöker ge stjärnglans åt laget baserat på framgångar för någon som inte på många år tävlat för klubben och samtidigt inte har några problem att de ägnar sig åt en sport du på oklara grunder gillar att förlöjliga.Jag visste inte ens att Brunäs har ett basketlag!
www.aikbasket.se
Vilken serie spelar de i? Är det gärsgårdsserien precis som hockeylaget?Med tanke på din, förvisso felaktiga, uppfattning att basket = fjollboll undrar man hur det kommer att du hejar på AIK så till den grad att du t.o.m. försöker ge stjärnglans åt laget baserat på framgångar för någon som inte på många år tävlat för klubben och samtidigt inte har några problem att de ägnar sig åt en sport du på oklara grunder gillar att förlöjliga.
Visa bilaga 847585
![]()
AIK Basketförening
www.aikbasket.se
Men Basket är ju fjolligt.Med tanke på din, förvisso felaktiga, uppfattning att basket = fjollboll undrar man hur det kommer att du hejar på AIK så till den grad att du t.o.m. försöker ge stjärnglans åt laget baserat på framgångar för någon som inte på många år tävlat för klubben och samtidigt inte har några problem att de ägnar sig åt en sport du på oklara grunder gillar att förlöjliga.
Visa bilaga 847585
![]()
AIK Basketförening
www.aikbasket.se
Tips från coachen:Men Basket är ju fjolligt.
Passar ju perfekt att mitt lag spelar även det, med tanke på trådtiteln!![]()
Kan du bara få @Dan C att inse vad fjollboll är så ska det nog lösa sig. Dock inte det enklaste uppdraget.Kan vi inte tala om fjollboll i fjollboll-tråden, hockey i hockey-tråden och löpning i löpar-tråden? Det här blir en enda gröt annars.
Kanske olika kategorier i forumet?
I vilken tråd ska vi tala om fotboll då?Kan vi inte tala om fjollboll i fjollboll-tråden, hockey i hockey-tråden och löpning i löpar-tråden? Det här blir en enda gröt annars.
Kanske olika kategorier i forumet?
Precis! Spot on!Jag föreslår att vi döper om den här tråden till Fotbolls-tråden. Men det verkar svårt…
Ja, det får vi verkligen hoppas på!Statistiken säger att grinDIF viker ner sig. Om det blir så får vi se.
Då kommer Karlstad att dominera!Jag föreslår att vi döper om den här tråden till Fotbolls-tråden. Men det verkar svårt…
Ja, är Inte så säker på att DanC gillar den här tabellen…Då kommer Karlstad att dominera!
Fast det är ju inte fotboll...Ja, är Inte så säker på att DanC gillar den här tabellen…
![]()
Superserien - Amerikansk fotboll
Spelschema och aktuell tabell för Superserien Herr i amerikansk fotboll.amerikanskfotboll.swe3.se