Raggamuffin
Aktiv medlem
[ot] Fopåll!
HUR ska man göra för att vara vaken vid 04:00...?
Tips mottages.
Jag hade satt larm på telefonen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HUR ska man göra för att vara vaken vid 04:00...?
Tips mottages.
Ställ larmet på 03:00 och gå upp och brygg en stor kanna med kaffe, kanske gör en saftig macka med något gott, eventuellt blaska ansiktet med kallt vatten några gånger, och sen invänta avspark tillsammans med uppsnacket i studion. Så har jag planerat göra iallafall.HUR ska man göra för att vara vaken vid 04:00...?
Tips mottages.
Curacao gör 1-1 mot Tyskland!
Häftigt.
Jag tänkte gå upp vid 05:00 och se matchen med en timmes fördröjning. Då kan jag snabbspola förbi vätskepauser och halvtidsvilan och vara klar till 06:40 då jag går upp i normala fall. Enda hotet mot mitt vinnande upplägg är om grannarna jublar högljutt eller om jag råkar slentrianscrolla på mobilen under matchen.HUR ska man göra för att vara vaken vid 04:00...?
Tips mottages.
Upp som en sol och ned som en pannkaka!?Ordningen återställd.
2-1 för Tyskland nu.
Särskilt när alla räknat ut dem totalt från start. Vi får väl se vad Potter lyckats med. Men målen - herreje vilka skott.Helt oootroligt. Hur fan kan ett Svenskt fotbollslandslag göra 5-1 ??
Silvertejpad och lagd i en garderob för att släppas ut efter VM?Vad har hänt med voodoo-Danne? Har han helt tappat stinget? Hade kallt räknat med 1-0 till Tunisien på ett svenskt självmål i 94:e minuten.
Icke sa nicke!Silvertejpad och lagd i en garderob för att släppas ut efter VM?
Fasen!Icke sa nicke!
Men han har ju redan förutspått Sveriges avancemang från gruppspelet och med inledande fyramålsseger så ser det ju inte helt osannolikt ut.Silvertejpad och lagd i en garderob för att släppas ut efter VM?
Som hittat ju! Bara att lassa in en tusing.Hmm, Sverige ger 5,30 i odds mot Nederländerna…![]()
Kan du hålla på Spanien nu Danne? Kap Verde ger 38 ggrSom hittat ju! Bara att lassa in en tusing.
Äh, varför inte gambla lite ordentligt - 3-0 till Kap Verde! Vad ger det för odds?Kan du hålla på Spanien nu Danne? Kap Verde ger 38 ggr
Nä, jag håller på Sverige!Kan du hålla på Spanien nu Danne? Kap Verde ger 38 ggr
Spanien håller 0-0 menar du?Kap Verde håller 0-0 än så länge.
Hm, tror du missuppfattat det här. I en match mellan Spanien och Kap Verde kan Sverige inte vinna.Nä, jag håller på Sverige!
NäNä, spelar aldrig. Har varit i Las Vegas utan att förlora en dollar.Som hittat ju! Bara att lassa in en tusing.
Tveksamt. Blir det 5-1 till Kap Verde tror jag dock han gör klokast i att inte återvända till Spanien de närmsta decennierna.Undrar om Spaniens coach får kicken, om dom inte vinner mot Kap Verde?![]()