[OT] Hitler-muche på SD-ledare
mattel skrev:
-------------------------------------------------------
> fredrikw: du skriver i båda de mer politiskt
> färgade trådarna om att folk inte förstått,
> har du ens läst vad det är osv osv. kan inte du
> som iaf ger sken av att ha fattat allt det som vi
> andra inte har vad det står för och vad som
> gäller.
>
> allt från gul stjärna på röd bakgrund till
> osynliga partiet.. för jag är nyfiken.
det jag ifrågasätter är när folk utgår från sina fördomar istället för att faktiskt ta reda på fakta. om man ska fördöma någon pga en politisk symbol på en tröja bör man nog ha koll på vad symbolen betyder. ska man kritisera den helt vansinniga kampanjen som osynliga partiet har ägnat sig åt missar man helt målet om man baserar sitt fokus på att det är ett politiskt parti.
det är egentligen inte så komplicerat eller kontroversiellt, dock blir folk lätt panikslagna när man hamnar utanför den trygga blockpolitiken.
-------------------------------------------------------
> fredrikw: du skriver i båda de mer politiskt
> färgade trådarna om att folk inte förstått,
> har du ens läst vad det är osv osv. kan inte du
> som iaf ger sken av att ha fattat allt det som vi
> andra inte har vad det står för och vad som
> gäller.
>
> allt från gul stjärna på röd bakgrund till
> osynliga partiet.. för jag är nyfiken.
det jag ifrågasätter är när folk utgår från sina fördomar istället för att faktiskt ta reda på fakta. om man ska fördöma någon pga en politisk symbol på en tröja bör man nog ha koll på vad symbolen betyder. ska man kritisera den helt vansinniga kampanjen som osynliga partiet har ägnat sig åt missar man helt målet om man baserar sitt fokus på att det är ett politiskt parti.
det är egentligen inte så komplicerat eller kontroversiellt, dock blir folk lätt panikslagna när man hamnar utanför den trygga blockpolitiken.