[OT] Hobby?

[OT] Hobby?
Utförsåkning, för farten, känslan och flytets skull. Men det håller jag ju redan på med eftersom så stor del av vintern här uppe är kass ur cyklingssynpunkt...

[OT] Hobby?
Cyklar ni bara? Här finns Hifi, foto, fiske, utförsåkning och fridykning förutom cyklandet.Hinner jag göra massa av allt, nope, men det är tanken som räknas och tänker, det gör jag. :)

[OT] Hobby?
Musik var hobbyn, sen blev det jobbet (eller jobbigt beroende på dagsläget). Det gjorde att jag träffade min fru och flyttade till sverige och skaffade barn, hus och hund. Jag vågar inte skaffa flera hobby.....

[OT] Hobby?
Svårt att säga. Jag skulle förmodligen sitta betydligt mer framför datorn. Annars skulle jag kanske hålla på med modellflyg. Tror också jag skulle sysslat mycket mer med foto (gammal hobby som har trängts ut av cyklingen).

[OT] Hobby?
Haft fem stora hobby. Schack och DX-ing under skoltiden. Därefter cykling följt av ölbryggning och lure-coursing med mina salukisar. Homsan bäst i Sverige 2000. Homsan blev 16 år.
Skärmavbild 2023-11-11 kl. 19.58.30.png

[OT] Hobby?
Fiske har varit det roligaste jag vet sen jag var sex år gammal. Det tar dock mycket tid och engagemang, därför har jag "bytt" ut ganska mycket av det mot cykling och annan träning.

Tillbaka
Topp