[OT] HTC Magic

• Trådstartare Trådstartare _jp
  • Start datum Start datum

_jp

Ny medlem
[OT] HTC Magic
Hej!

Jag är sjukt sugen på HTC Magic mobilen som släpptes idag: http://www.tre.se/templates/MobilePage.aspx?id=37349&color=37348

Problemet är att det bara är 3 som säljer den... och att dom inte erbjuder någon upplåsning... och inte heller något kontantpris. Eftersom jag använder Telia på jobbet så vill jag ha kvar det abonnemanget.

Är det någon mer som är sugen och var har ni för planer för att få tag på en?

Jag funderar på att beställa från Tyskland, men det känns ju alltid lite osäkert.

[OT] HTC Magic
det är tydligen HTC som "förbjudit" Tre att sälja den löst eller med kontantkort.

från tyskland kan man beställa, dock får man ju inte svenskt system då. men man kan ladda ner ett svenskt tangentbord på androids program marknad, dock kommer menyerna fortfarande vara på t.ex. engelska, om det nu är nå problem. när/om det dyker upp en svensk ROM för den, så kommer man nog kunna lägga in en sådan o få svenska menyer.

sen finns ju de som google delade ut på nån mässa, som säljs på ebay, som har extra mycket ram minne, men ä dyra eftersom det ä begränsad upplaga. kolla denna tråd för matnyttig information: http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=9218638#post9218638

[OT] HTC Magic
Såg det här i forumet på swedroid.se:

"Magic kommer inom kort säljas av Tre, Telenor, The Phone House, Telia, Expert

Detta enligt HTCs nyhetsutskick som jag precis fick. "

Känns som det krävs någon slags bekräftelse på det innna man litar på det. Och sen kan man ju undra var kort betyder.

[OT] HTC Magic
det är väll vad HTC sa innan det blev känt att den skulle komma med Tre, så som jag uppfattade det så äre väll att Tre kommer med den först, men att de inte har ensamrätt så som telia hade med iphone. komplett.se hade den ju till o med som lös telefon, alltså olåst, men tror inte de fick sälja den så sen. så tror den kommer me andra eller olåst, frågan är bara när

[OT] HTC Magic
Eftersom det är android är det grymmt lätta att blåsa den å flasha om den. Men ven vill ha ett svenskt operativ å svenska menyer?

Vad låter bäst?

The program terminated from an error. Please check the cache settings

eller

Programmet har utfört en förbjuden åtgärd och terminerats. Var vänlig kontrollera inställningarna av mellanlagringsminnet

ja ni fattar :)

Jag tar en i höst när det kommit lite roliga program tex motsvarande Sporttracks osv

God natt nu

Tillbaka
Topp