[OT] Hur ser din arbetsplats ut ?
Ska göra ett nytt försök imorgon. Uppladdningen blev kefir delux...Ja för nu kan jag inte se dem ….!?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska göra ett nytt försök imorgon. Uppladdningen blev kefir delux...Ja för nu kan jag inte se dem ….!?
Ah, jag ska försöka få till ett mer ordentligt filformat. (Det var mest bekvämlighet från egen del då det var från interna Instagram-mappen där bilderna låg enkelt samlade). Tänkte inte ens att det var ett annat format.Du lade upp i webp som inte verkar stödjas av forum-motorn. Men man kunde klicka på länkarna för att ser bilderna. Lite konstigt att gränssnittet tillåter att ladda upp webp då.
På Glunten? Ser ut som Magistern på andra sidan vägen…Ungefär så här har det sett ut sedan 2010. Men bara en skärm från början.
Visa bilaga 725362
Lite "nedlåtande överklass"-varning på det inlägget?Strandraggarvarning på bilden på mittenskärmen.
Inte så det var avsett. Ersätt med strandälskarvarning om strandraggare sticker i ögonen.Lite "nedlåtande överklass"-varning på det inlägget?
StämmerPå Glunten? Ser ut som Magistern på andra sidan vägen…
"Hur används ordet strandraggare?Inte så det var avsett. Ersätt med strandälskarvarning om strandraggare sticker i ögonen.
Besökt den stranden många gånger varje år sedan 1958. Inte mycket till raggningsställe, mest barnfamiljer sedan 80-talet. Före dess mest folk från socknen som tvättade sig lite extra på söndagarna efter en hård arbetsvecka.Strandraggarvarning på bilden på mittenskärmen.
Lyxigt med chinsstång i köket?Mer kök fast på ny adress, bara anpassa lite först ?Visa bilaga 725387Visa bilaga 725388
Kommer nog att bli trångt på cykelbanan. Jag cyklar på östra sidan morgon och kväll.Stämmer
Sjuksjuk eller sjukjobbar du?
Inte sjukskriven men sjuk.Sjuksjuk eller sjukjobbar du?
Jo, det har vi noterat länge ?Inte sjukskriven men sjuk.
Gillar inte såna som dig...Inte sjukskriven men sjuk.
Då gillar jag inte dig heller!Gillar inte såna som dig...
Själv måste jag sjuka mig men skulle mycket väl kunna jobba hemma ....
Tror det här kan vara början på en fantastisk vänskap ^^ <3Då gillar jag inte dig heller!
Kan man samtidigt leka "Var är bilden tagen?".
Jepp, blir väl lättast hittills dock?Kan man samtidigt leka "Var är bilden tagen?".
Jepp! Tossebergsklätten.Jepp, blir väl lättast hittills dock?
Nära men inte riktigt.Jepp! Tossebergsklätten.
En lounge? Det verkar vara smarriga förmåner.