[OT] Hur vet man om man är en tönt
+1Havoc 5 sa:Haha, Stig Helmer är väl urtypen av en tönt!?
Det är väl därför man älskar honom?
=p
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Havoc 5 sa:Haha, Stig Helmer är väl urtypen av en tönt!?
Det är väl därför man älskar honom?
=p
Peth sa:Alla som inte sitter längst bak i bussen är töntar!
WAKIdesigns sa:och flera minuter efter hörde jag att någon åkte bakom mig. Jag släpte honom och han sa tack men han behövde säkert bromsa. Det kändes att jag var en tönt. En Janne. Det gjorde att jag vill vara bättre och snabbare men, hur vet man när man slutar vara en tönt? Min cykel är alltså inte så dålig heller.
tobot sa:Tönt eller inte.. de två herrarna du nämner var iaf ett par äkta douchebags.
m3lk3r sa:Alla som har hjälm är töntar
Nej det har du inte. Du bara tror det.Pryllan sa:jag har svinskoj på cykeln. :)
ForesterGuy sa:m3lk3r sa:Alla som har hjälm är töntar
Nä, de som har hjälm är FARLIGA!
RicoShredderKowalski sa:ForesterGuy sa:m3lk3r sa:Alla som har hjälm är töntar
Nä, de som har hjälm är FARLIGA!
De kör ju med hjälm av en anledning, att de inte kan cykla och riskerar att ramla. Klart de är farliga om de ramlar framför en.
janolle sa:Lite onödigt när man klipper gräs( för eget bruk )m3lk3r sa:Alla som har hjälm är töntar
xyz-saft sa:janolle sa:Lite onödigt när man klipper gräs( för eget bruk )m3lk3r sa:Alla som har hjälm är töntar
Då är det väl en hövding som gäller?
thomaslundstrom sa:xyz-saft sa:janolle sa:Lite onödigt när man klipper gräs( för eget bruk )m3lk3r sa:Alla som har hjälm är töntar
Då är det väl en hövding som gäller?
Nä, hövding är det när man röker gräs.
Makten sa:Jag tycker att det är rätt skönt att vara tönt. Då slipper man försöka upprätthålla nån slags ball fasad hela tiden. Man har inget att försvara liksom.