[OT] Hur vet man om man är en tönt

WAKIdesigns sa:
och flera minuter efter hörde jag att någon åkte bakom mig. Jag släpte honom och han sa tack men han behövde säkert bromsa. Det kändes att jag var en tönt. En Janne. Det gjorde att jag vill vara bättre och snabbare men, hur vet man när man slutar vara en tönt? Min cykel är alltså inte så dålig heller.

tobot sa:
Tönt eller inte.. de två herrarna du nämner var iaf ett par äkta douchebags.

Och av denna tråd lär vi oss att en cyklist med dyr cykel som blir omkörd av cyklist i fel kläder och billiga cyklar är en tönt. Cyklist i fel kläder som kör en billig cykel och kör bättre än person med rätt kläder och dyr cykel är en skitstövel.

Jag tycker att det är rätt skönt att vara tönt. Då slipper man försöka upprätthålla nån slags ball fasad hela tiden. Man har inget att försvara liksom.

Bilagor

• images (3).jpeg
    images (3).jpeg
    10.5 KB · Besök: 63
Det här tråden är helt fantastiskt, ni är inte töntar. De som har Rapha kläder är. Åtminstone de som har Void kläder tycker så. Jag går på gymmet i min gammla TLD tröja, för att jag hoppas att träffa en riktig downhill åkare som kommer att respektera mig. Om en sån karl kommer en gång till mig då ska jag säga att jag hoppas att Pole kommer någon gång tillverka en gravel hoj med 1600 hjulbas.

Jag har varken Rapha eller Void kläder och går inte på gym. Men gamla TLD kläder har jag iaf.

Semitönt kanske?

Tillbaka
Topp