Så jävla less på skitnödiga människor, fn min far. Nyligen köpte föräldrarna en ny tv till sommarstugan. En platt-tv..woooo...yeah right. Deras första, den de har hemma är tjockteve. Men kul för dom, det jag blev less på var att jag, smbon å barnen hade tänkt åka ut i helgen och plocka lite svamp +ANNAT. Då säger farsan att nu har ju de bestämt köpt den här teven, och den vill de absolut inte ha några fingeravtryck på (syftade på att barnen skulle vara på den). Nä visst sa jag, men om det sker får vi väl torka av den och tänkte, problem solved. Ack så fel jag var ute. Nej nej nej det får bara inte hända säger han. Vadåra sa jag. Nej får man får inte torka den med annat än typ en dammvippa. Inte ens fuktig trasa. ELLER HUR BA?! Vilken glas/plast tål inte väta? Sa helt enkelt till han att då får vi väl skita i landet framöver. Kommet va helt omöjligt att hålla en 2-, och 5-åring helt supergaranterat borta från teven.
Sen är jag skitsur på att jag inte har råd att köpa cx om jag inte tar på avbetalning, men det är en annan story...
Bu fucking hu...