[OT] Idag är jag glad!

Konkret

Ny medlem
[OT] Idag är jag glad!
Det har varit mycket misär och gnäll runtomkring, både irl och på happy så med det sagt startar jag ; Idag är jag glad -tråden.

Idag är jag glad för den underbara cykelturen jag fick till. Härligt att kunna vara ute i dagsljuset och cykla. En perfekt runda som innehöll nytt, gammalt, upptäcksfärd och lite lera.
Blev även kränkt av SM tröjan i en uppförsbacke men det är okej!

Vad blev du glad för idag?

Bilagor

• DSC_0904.JPG
    DSC_0904.JPG
    172.2 KB · Besök: 32
[OT] Idag är jag glad!
En liten skitsak faktiskt men som fick mig att känna mig uppskattad.

Gick hem tidigare på grund av allmän krasslighet. Då ringde en kompis och frågade om jag kunde hjälpa till med att lösa en gåta eftersom jag var den klurigaste som hon känner.
Jag blev så himla glad.

[OT] Idag är jag glad!
Jävla skitdag, igen. Kom hem trött och sur. Gick ner i källaren och rev av ett pass på trainern. Sen gick jag upp till familjen och åt currykyckling. Vann memoryt också! Nu är jag glad igen :)

[OT] Idag är jag glad!
Idag är jag glad för att stiften som hållit ihop mig efter ljumskbråcksoperationen togs bort på förmiddagen, å välsignat nog har det läkts bra!

Så nu kan jag cykla igen! :)

images

frid!

[OT] Idag är jag glad!
Det var inte idag utan iförrgår. Jag satte på tvn efter att jag somnat på soffan. Zappade runt och fann helt plötsligt eurosport!
Har inte haft den innan. 6 dagars i Amsterdam visade dom. Sicken jävla lycka.

[OT] Idag är jag glad!
Konkret sa:
Det var inte idag utan iförrgår. Jag satte på tvn efter att jag somnat på soffan. Zappade runt och fann helt plötsligt eurosport!
Har inte haft den innan. 6 dagars i Amsterdam visade dom. Sicken jävla lycka.

Du tittade alltså på det i sömnen? Är du säker på att du inte drömde?

Idag är jag glad för att jag kränkte en epatraktor när jag cyklade till jobbet, uppför... :)

[OT] Idag är jag glad!
Fredag! Lediga idag o helgen har börjat med riktigt fint väder, nu ska bara kaffet ner sen upp hit o ha skoj med damen.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    125.7 KB · Besök: 29
[OT] Idag är jag glad!
Snubblade i trappen på jobbet igår och slog i knät så jag trodde att jag skulle bli handikappad för livet. (Livsfarligt att ha jobb som tillåter att man har sladdriga tofflor istället för skor.)

Idag känns det dock redan så pass mycket bättre att jag kanske till och med kan vara med på EST´s Grusgropsåkning på söndag, precis som planerat.

[OT] Idag är jag glad!
Fredag
Ledig
Sol
+9gr
Kedjan smord
Cykeln är redan skitig så det gör inget
Nya cykelhandskar
Luktar afterbike det här

Jag glad?
Jorå!

[OT] Idag är jag glad!
På promenaden hem från mataffären i förmiddags så överraskades jag plötsligt av en sittande tiggare utanför en annan affär som leende sken upp och sa "God jul!" till mig. :o) Jag sa "Detsamma" och hejade med hela armen.
Blev kortvarigt lite glad inombords, trots tiggarnas för övrigt svåra situation. :-/

[OT] Idag är jag glad!
Har varit hemma hos ett trevligt ungt par i Ludvika å jobbat, herrn i huset kom ut med en termos kaffe, lussebullar, knäck o pepparkakor!

Så jävla gött å trevligt?

[OT] Idag är jag glad!
Min SBH20 började krångla i morse. Den bara pep och pep och pep och pep. Ja ni fattar. Funderade på att hysta den i elektronikinsamlingen. Googlade lite och hittade en tråd på sonys forum där en användare fixat det genom att upprepande gånger slå enheter mot ett bord. Någon snubbe från sony tyckte det var bra att det löste problemet, men uppmanade naturligtvis inte till ett sådant förfarande.
Testade mot fönsterbrädan (marmor). Nu funkar den igen :)

[OT] Idag är jag glad!
Har cyklat 2,5 mil asfalt ikväll med sprillans nya glada ballongdäck Schwalbe Big Ben 26 x 2.15" och det rullade på bra som attan, trots delvis motvind och massor av dödsgrus och nedfallna kvistar på GC-banan. Rätt så behagligt på hemvägen i kraftig medvind och slötrampa på 40-50 i kadens och ändå framföras i ruskiga hastigheter, det kanske är lite så det känns för dom som har elcykel?

Vardagsmotion =>> glad och avslappnad nu :-)

[OT] Idag är jag glad!
Jag jobbade sista passet idag innan 4 veckor semester.
I morgon kväll sätter jag mig på planet mot Nya Zeeland.
Hemma igen den 27/1

Det blev och är jag glad för :)

[OT] Idag är jag glad!
Läste precis igenom tråden och blev glad, det finns hopp för mänskligheten :)

Blev så glad att jag beställde en ny Dropper till den beställda cykeln, blev ännu gladare!

Hoppas alla ser något i sin vardag som de blir glada för idag, ha en bra dag!!

[OT] Idag är jag glad!
Blev så glad att mina två Bröder gav mig starten i två mtb lopp i vår som 40 års present!
Så nu ska det till att shoppas ny eller beggad mtb racer (måste väl vara kutym så man inte blir långsammast av brödrartrion) !!

[OT] Idag är jag glad!
Cyklade ute för första gången på länge att få lite omväxling från trainermalandet. 3 timmar med 5 grader, regn och punkalagning med stelfrusna fingrar p.g.a. Kungsbacka kommuns helt omotiverade mängder sylvasst dödsgrus. Helt fantastiskt kul förmiddag.

Tillbaka
Topp