[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden

Jag var på konsert i går.

20221216_200746.jpg

20221216_222054.jpg

Ok, så man ska föranmäla i den här tråden och efterrapportera i den andra. Och vill man skriva medan konserten pågår ska man skriva i tråden "Vad lyssnar du på för musik just nu". Är det korrekt uppfattat?

?
Ska och ska ... det är väl upp till dig var du vill posta saker. Ditt förslag låter väl sen inte helt knasigt kan jag tycka. Mitt inlägg var dock bara en upplysning i all vänlighet om den andra tråden i händelse av att du inte kände till den.

På Pustervik. Bra americana.

Epilog:
Så efter att i tisdags lyssnat på bl a JP Harris på Pustervik så satt jag dagen efter och kollade Jills Veranda på tv. Och bland lite snabba klipp där de filmar random folk på en folkmusikfestival utanför Nashville i höstas ser man som hastigast en skäggig festivalbesökare som råkar vara.. JP Harris ?

13C75E03-138C-48E0-98A0-A84604EA45E1.jpeg

Dags att bli sjörövare igen! ?‍☠️
Visa bilaga 627806
Blir det inte drygt att vara på en färja i 3 dygn nykter?
Inga bärs, du vet ur det gick sist på konsert?
Ska det slås sjöslag är det väl ändå Rom som gäller.
Men jag stör mig på att de har en bild på Silja Europa när det är Baltic Queen som går på Talinn. Och nej det är inte ändrat, Silja Europa ligger i Holland och Baltic Queen gick in till Stockholm i morse.

Ska det slås sjöslag är det väl ändå Rom som gäller.
Men jag stör mig på att de har en bild på Silja Europa när det är Baltic Queen som går på Talinn. Och nej det är inte ändrat, Silja Europa ligger i Holland och Baltic Queen gick in till Stockholm i morse.
Om inte farbrorn vill bryta benet som vanligt så är det nog nolltolerans som gäller, han kan väl köra?
Annars så håller jag med?

Tillbaka
Topp