Mr_H_G_Superman
Aktiv medlem
[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden
Jag var på konsert i går.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok, så man ska föranmäla i den här tråden och efterrapportera i den andra. Och vill man skriva medan konserten pågår ska man skriva i tråden "Vad lyssnar du på för musik just nu". Är det korrekt uppfattat?Som upplysning finns det faktiskt en tråd även för rapportering av besökta konserter. https://happyride.se/forum/threads/ot-nu-har-man-varit-pa-konsert.415021/
Ska och ska ... det är väl upp till dig var du vill posta saker. Ditt förslag låter väl sen inte helt knasigt kan jag tycka. Mitt inlägg var dock bara en upplysning i all vänlighet om den andra tråden i händelse av att du inte kände till den.Ok, så man ska föranmäla i den här tråden och efterrapportera i den andra. Och vill man skriva medan konserten pågår ska man skriva i tråden "Vad lyssnar du på för musik just nu". Är det korrekt uppfattat?
?
Det är lugnt. ?Ska och ska ... det är väl upp till dig var du vill posta saker. Ditt förslag låter väl sen inte helt knasigt kan jag tycka. Mitt inlägg var dock bara en upplysning i all vänlighet om den andra tråden i händelse av att du inte kände till den.
Varför skulle man vilja göra det?Och vill man skriva medan konserten pågår ska man skriva i tråden "Vad lyssnar du på för musik just nu".
För att få gillanden på facebook. Varför skulle man vilja ha det när man är på konsert? är nästa fråga.Varför skulle man vilja göra det?
h-vette va det idag, den tänkte man ju gå på
Farbror får akta foten nu.
Du missade nåt ?h-vette va det idag, den tänkte man ju gå på
Farbror hade sittplats den här gången…..sjukt tråkigt….Farbror får akta foten nu.
Epilog:På Pustervik. Bra americana.
Kojak?
Halva Happy var säkert där eller kommer se nån av Sverige-konserterna!
Jävlar, vissa lär ju checka in rullatorn innan de kliver upp på scen :)
Blir det inte drygt att vara på en färja i 3 dygn nykter?
Ska det slås sjöslag är det väl ändå Rom som gäller.Blir det inte drygt att vara på en färja i 3 dygn nykter?
Inga bärs, du vet ur det gick sist på konsert?
Om inte farbrorn vill bryta benet som vanligt så är det nog nolltolerans som gäller, han kan väl köra?Ska det slås sjöslag är det väl ändå Rom som gäller.
Men jag stör mig på att de har en bild på Silja Europa när det är Baltic Queen som går på Talinn. Och nej det är inte ändrat, Silja Europa ligger i Holland och Baltic Queen gick in till Stockholm i morse.
Nykter var han inte och bröt nåt gjorde han inte heller ?Blir det inte drygt att vara på en färja i 3 dygn nykter?
Inga bärs, du vet ur det gick sist på konsert?
Såklart ??Nykter var han inte och bröt nåt gjorde han inte heller ?
Men jävlar vad kul vi har haft!?
Med vänlig hälsning,
Gubbligan i hytt 5508
Fast du får nog f..n rappa på hem annars får dom nog lägga ner Arlanda snart, övertid på gång.Nykter var han inte och bröt nåt gjorde han inte heller ?
Men jävlar vad kul vi har haft!?
Med vänlig hälsning,
Gubbligan i hytt 5508
Blir absolut ingen övertid för mig! Jobbar ju i tunnelbanan ?Fast du får nog f..n rappa på hem annars får dom nog lägga ner Arlanda snart, övertid på gång.