[ot]: Intressekoll

Men fatta om Skogling skulle sätta några sköna bilder på en Gripen som bombar en eländes bil som förhoppingsvis ser bättre ut än vad plumse upplever den.

Annars skulle även en ö erkörning av random stridsvagn uppskattas.

Man kan ställa den på en vägtrumma som man sen spränger med 150kg sprängmedel, eller bara några kg i motorn för att öva sabotage, eller kanske som mål för en pvrobot, grg, eller ett eldöverfall. Möjligheterna är många att hämnas ordentligt !!

Det är för omständligt med miljöbitarna. Annars hade vi kunnat spränga den. Eller skjuta hål i den med automatgevär eller något annat spännande.

Det är för omständligt med miljöbitarna. Annars hade vi kunnat spränga den. Eller skjuta hål i den med automatgevär eller något annat spännande.
Fråga om Putin kan bygga en till Tsar bomba och låta bilen bli markering för nollpunkten?

4ed9e68e-1395-4290-bf08-696e2bc644b5.jpeg

Mycket fina idéer här :)
Hade det inte varit för alla regelverk som motarbetar mig skulle jag vilja prova några av dem själv. Farbror blå skulle kanske komma med klagomål och tycka att det var ogenomtänkt och kanske lite slarvigt att smula isär bilhelvetet. Men vem skulle inte ha nytta att öva skytte med t.ex Karl Gustav?
En ball grej skulle kunna vara att släppa den från hög höjd och pricka den på vägen ner. Träff och jag bjuder på fika. Miss och jag blir bjuden på fika.
Win-win liksom :)

För ca 25 år sedan köpte en skogsmaskinsverkstad köpte min gamla Volvo 345GL för att monstertrucka över med skotarna på nån firmafest.
Var även någon sorts frågesport om hur länge motorn skulle gå utan olja på fulla varv.
Kanske lättare sätt att bestraffa en bil än att börja bomba vägtrummor?

Tillbaka
Topp