[OT] Jag är fylld av ångest varvat med hat!

Muerto

Ny medlem
Jaha, nu är det alltså bara ca 18.5 timmar kvar av sommarlovet.

Jag känner hat därför att det hindrar mig från att cykla ett par timmar varje förmiddag. Ångest därför att jag borde ha pluggat lite under ovet för att inte glömma allt, tyvärr har jag ju inte gjort det. Fan.

Någon mer i samma sits sm kan skriva något tröstande? Eller som vill lida tillsammans?

:)

Douh, jag börjar visst också i mon. Fast plugga över sommaren? Nänä. Du kan cykla i stället. Mycket roligare. ;-P (jag vet , du måste..)

Motivering varför jag borde pluggat under lovet:

Jag måste plugga under lovet för att få bra betyg så jag kan komma in på ett bra universitet så att jag kan få en bra utbildning så att jag kan få ett bra jobb så att jag kan få hög lön så att jag kan köpa alla mina cykelprylar genom Daner på NAF, och det vill jag ju! ;)

Plugga inte på lovet! det räcker med det plugget man gör under terminerna. Anväänt lovet till att skaffa pengar och göra sånt som e kul. annars går du in i väggen och allt blir bajs.

Eric W (fd [Freeride] EriC) skrev:
-------------------------------------------------------
> nej´nejnej skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Censur?
>
> Japp :D
>

Nej nej, det är bara en "feature"!! Alla här på happy vet vad maskros betyder...

nejnejnej: Heh, nej då, ingen risk att jag går in i väggen. Stresstålig som en snigel, dvs. jag vet inte vad stress är... :) Jag är Mr. Slacker så att säga.

Stackars muerto!

Men det är mer synd om mig. Semestern slutar och jobbet börjar om 10.5h. Blir att börja stiga upp tidigt igen!

danky_xv: Aj då, ja det är nog mer synd om dig, gå upp tidigt, burrr! Börjar kl 14.00 imorgon så det är lugnt. Ska fixa frillen först på förmiddan och dra till LBS och lite annat shit.

Vänta tills du är 44 har villa, saab, barn och kom sedan tillbaka och snacka om ångest :-)

Phil

Du skämtar väl:-)
Eller har all "produktinfon" börjat att förslava hjärnorna på Happy:-)
Jag pluggar hårt, går det bra för mig kan jag köpa allt hos NAF så att Daner tjänar mycket pengar:-)
Dagens roligaste:-)

ha det
Jan

Muerto skrev:
> Motivering varför jag borde pluggat under lovet:
>
> Jag måste plugga under lovet för att få bra betyg
> så jag kan komma in på ett bra universitet så att
> jag kan få en bra utbildning så att jag kan få ett
> bra jobb så att jag kan få hög lön så att jag kan
> köpa alla mina cykelprylar genom Daner på NAF, och
> det vill jag ju! ;)
>
> --------
> Wanted: 50 girls for stripping machine operators
> in factory. We do not tear your clothing with
> machinery. We do it carefully by hand.

Stålis: Jag skämtar, ja. Men Daner har mycket trevliga prylar och låter så schysst på telefon att jag gärna köper delar genom honom. Men jag har ju inte riktigt råd med allt jag vill ha...

jaså du tycker det.
det blev ju en plump i protokollet hos mig när han inte klarade av att leverera sakerna som var utlovade till långtesthojen i tid....men det får man kanske inte nämna på NAF´s fria annonsforum:-)
Nämnde det lite snällt i långtesten:-)

ha det
Jan

Muerto skrev:
> Stålis: Jag skämtar, ja. Men Daner har mycket
> trevliga prylar och låter så schysst på telefon
> att jag gärna köper delar genom honom. Men jag har
> ju inte riktigt råd med allt jag vill ha...
>
> --------
> Wanted: 50 girls for stripping machine operators
> in factory. We do not tear your clothing with
> machinery. We do it carefully by hand.

Stålis: Jag baserar ju bara min åsikt på det intryck jag fått genom att prata med honom på telefon, och genom div. inlägg på Happy (de han gjort alltså vad andra skriver känns ointressant då vissa hyllar en butik medan andra sågar den fullständig. Vem har rätt?) samt genom att dreggla lite över vissa prylar på hemsidan...

Vet inte om forumet är NAFs fria annonsforum, dom har en betald banner. Och inte skulle jag direkt klaga om andra leverantörer visade upp sig lika mycket!

Muerto skrev:
> Phil: Det kommer aldrig ske. Aldrig villa eller
> Saab! Har satt ribban lite högre. ;)

Satt ribban lite högre? Då blir det inga barn heller. ;-)

Kom på att mina elever börjar ta lektioner av mig i morgon.
hmmm..det måste innebära att jag börjar jobba i morgon:-)

nattinatti
Jan

Mwuahahaha! Jag har diplomutdelning på söndag!

Nej seriöst, har du några funderingar om extended eller annan bajs så släng iväg ett mail (kolla profilen), jag hjälper dig gärna, du kan tom få kolla min extended och så kan jag berätta varför jag gjorde som jag gjorde, jag kan slänga med min j-la ToK som extragodis. Båda blev B så dom suger inte hästpung.

*klapp på kinden*

kevlar skrev:
> Nej seriöst, har du några funderingar om extended
> eller annan maskros så släng iväg ett mail (kolla
> profilen), jag hjälper dig gärna, du kan tom få
> kolla min extended och så kan jag berätta varför
> jag gjorde som jag gjorde, jag kan slänga med min
> j-la ToK som extragodis. Båda blev B så dom suger
> inte hästpung.

Jag har mina misstankar om att ovanstående gäller studier. Om dock hästpung verkligen betyder hästpung och "kolla min extended " har med studier i kevlars fysionomi att göra så är det väl liiite kinky kanske...

:D

Lisa skrev:
> Äh, vafan gnäller ni om? En annan har varit
> insängd på ett lager hela sommaren :(

Hårt liv och låg lön. Sen dör man... :)

Vår lokaltidning skrev ett tag sen att "Calle Fjällstål (d v s jag) ska tillföras Vikarvets museum..." Låter som jag kommer sättas i bur. Då är ett lager nog inte så dumt i jämförelse :D

Attans gnällspikar, jag har redan pluggat en vecka. Och inte nog med tokhårt tempo, jag ska hinna med Nolle-P's alla upptåg. *suck*

I sommar har jag inte spelat fotboll, det hade varit bajs, nu känner jag mig som ett mongo.

Och dessutom har jag pluggat dåligt. Borde vara klar med c-uppsatsen nu..

Mitt sommarlov tog slut för ungefär en timma sen. Känns helt OK förutom att jag inte är klar i huvudet ännu fast jag sovit massor sen jag kom hem från bc.

Calle F skrev:

> Jag har mina misstankar om att ovanstående gäller
> studier. Om dock hästpung verkligen betyder
> hästpung och "kolla min extended " har med studier
> i kevlars fysionomi att göra så är det väl liiite
> kinky kanske...

Studier i fysionomi? Hade det varit så väl, jag odlade gröna alger på mitt sommarlov! Sen har jag en syftning till uppsatserna med ordet "båda", vilket refererar till två, fast det visste du säkert :)

kevlar: Just det att du odlade gröna alger gör att jag ställer mig tveksam till om jag vill ha hjälp av dig... Håller mig till ekonomi, iofs är inte gröna alger särskillt långt från ämnet (externalities - bilkörning)...

TOK skulle jag gärna vilja se! Om du känner att du har lust får du gärna skicka din till mig. Mycket tacksam för det.

Förövrigt är det nu 50 minuter tills jag ska klippa mig. och 3 h 50 minuter till jag börjar skolan. Mellan klippning ne och skolan ska jag till LBS och gnöla lite...

Tillbaka
Topp