Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Även i siljansbygden har det åtminstone de senaste dagarna funnits en hel del grönkål i butikerna och det har ätits långkål i åtminstone en familj denna julafton.Lindome är sista utposten för grönkålen, denna halländska specialitet.
Före eller efter designbytet ?Visa bilaga 744216
Precis den sorten var det som gick sönder på löpande band.Före eller efter designbytet ?Visa bilaga 744216
Jag minns den sorten NLC postade från när jag var liten, så det måste varit 80-tal och åtminstone en bit in på 90-talet. Men det finns en ansenlig servis av den nyare sorten hemma hos morsan, så den har nog funnits iaf hela denna sidan av millennieskiftet skulle jag tro.Tjena!
??? Om det där är en Graveleijs så måste den vara riktigt gammal.
Jag har bara sett denna varianten.
Er jul var väl 6/12 när ni firade med Sami Claus och Zwarte Piet?På tal om vegetarisk och holländsk, är det julspenat som diskuteras här? Lagas imorgon.
Visa bilaga 744236
Er jul var väl 6/12 när ni firade med Sami Claus och Zwarte Piet?
Är det liksom kött i gräddsås?Julspenaten nu lagad och ätit. Den var gott. Ännu godare var min favoriträtt, till höger på bilden: vitel toné. Vi var för sent för att beställa kalv, så det blev bœuf toné, mycket gott endå!
Visa bilaga 744461
Är det liksom kött i gräddsås?