Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm. Conejo.Godaste i alla fall.
Åt kanin en gång hos en kosträrinna på Bryggargatan. Var tillsammans med en tjej som var inneboende där.Godaste i alla fall.
Åt kanin en gång hos en kosträrinna på Bryggargatan. Var tillsammans med en tjej som var inneboende där.
Det var på den tiden man var nyss inflyttad till stan o fattig ghoth punkare.
Jag ställde upp som modell att måla av och som tack fick jag 200 och äta kanin.
Jag och min dåvarande flickvän pinade oss igenom måltiden...värre skit har jag aldrig ätit ...??
Har väl dåliga referenser till att äta kanin...Åt kanin på saligt insomnade Tempo i Malmö (bästa krogen ever). Fick blyhagel mellan tänderna. Klart värt det ändå, sjukt gott.
Ännu bättre kanin åt jag i Bajardo i bergen ovanför San Remo på en riktig byakrog. Bra cykelresan den gången.
Inte marsvin iaf. (Jag har två marsvin.)
Den katten ser ganska jobbigt bråkig ur ?
När Happy fått en husdjurstråd så vet man att slutet är nära....
Hur kommer man fram till den slutsatsen?Godaste i alla fall.
Hur kommer man fram till den slutsatsen?
Hur kommer man fram till den slutsatsen?
Så där känner jag idag....
En till röst på katt. Här en en av mina två.
Visa bilaga 462062
Katter är bra men kaniner är bättre ❤Öppnar en tråd som ska handla om kaniner och så hittar jag bara(nästan) bilder på KATTER??![]()
Happy 4-ever!
God fortsättning!
Min morfar var med o sprängde nazisttåget i Krylbo ❤Morfar växte upp under kriget och snarade vildkanin på tomten mitt i Malmö långt in på 90 talet. En del saker sätter sig djupt.
Ja, det smakar bra.
Edit.
Han har berättat att det såldes med huvudet kvar för att inte förväxlas med de andra husdjuren i tråden
Snarade ?Min morfar var med o sprängde nazisttåget i Krylbo ❤
Men snarkade sällan kaniner...