Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
?Även vår förra hund var kaninernas skräck, i sanning en äkta grythund!
Visa bilaga 667589
En damkanin kanske skulle tycka att det där är en het kanin. Vad vet vi liksom?Herr ska d vara ...?
Ja, det går fan inte. Kattskrället här kom in med en sork (levande såklart) häromdan… Sedan fattade han inte att jag jagat ut sorken, utan satt länge och petade med tassen under skåpet dit sorken tog sin tillflykt.Visa bilaga 713470
Kan inte längre ha dörren öppen åt mina katter för grannskapets alla katter tycker de bor här också... Måste vara gott torrfoder.. två stycken sitter och väntar och Wille spanar lite.

Grattis!Visst är det här officiella katt-tråden?
Vi har blivit adopterade av en katt. Ägarna har försökt ta tillbaka honom men det går inte med deras andra katter. Men katten är en vandrare så vore fint med GPS-puck för nyfikenhet och lite koll.
På internet finns massa chat-gpt-genererade ”tester” men vilka använder ni? Prio liten pga liten katt. Visa bilaga 730290
Fin katt! Bra pris!Visst är det här officiella katt-tråden?
Vi har blivit adopterade av en katt. Ägarna har försökt ta tillbaka honom men det går inte med deras andra katter. Men katten är en vandrare så vore fint med GPS-puck för nyfikenhet och lite koll.
På internet finns massa chat-gpt-genererade ”tester” men vilka använder ni? Prio liten pga liten katt. Visa bilaga 730290
Hur känsligt är det för att folk i närheten måste ha iPhone?Fin katt! Bra pris!
Grannkatten som vi vaktar ibland är airtaggad. Funkar okej förutom det där med att taggarna bara funkar på en apple-mobil i taget
Typ 50 meters räckvidd (blåtand) så helt uteslutet för mig då katterna mest hänger i skogen.Hur känsligt är det för att folk i närheten måste ha iPhone?
bra att du sa det. 2g!Också tractive, det man väl får kolla nu är så de inte går på 3G något annat som är på väg ut.
Åtminstone mini klarar också LTE (4G) enligt specen.bra att du sa det. 2g!
Ah, strålande! Tack! Då blir det nog en sådan. Lite osäker på storleken. Katten är inte stor. Kan vara under 3 kg eventuellt. blir den väldigt begränsande?Åtminstone mini klarar också LTE (4G) enligt specen.
Min 4 kg-katt bryr sig inte om den alls.Ah, strålande! Tack! Då blir det nog en sådan. Lite osäker på storleken. Katten är inte stor. Kan vara under 3 kg eventuellt. blir den väldigt begränsande?
Såhär ser mini ut på drygt 3.7 kilos kattAh, strålande! Tack! Då blir det nog en sådan. Lite osäker på storleken. Katten är inte stor. Kan vara under 3 kg eventuellt. blir den väldigt begränsande?

Jag har hållit min inne (med uteaktivitet i koppel) i två veckor ungefär.Fler funderingar. Det är väldigt olika råd om hur länge man ska ha katten inne efter flytt. Från en vecka till massa veckor. Nu är det ju katten som flyttat till oss men de ursprungliga ägarna bor en kilometer bort. Innan vi fick ta över honom fick han komma och gå som han ville. Han var så skraj så han gick bara någon meter från mig. Men nu är han mättare, varmare och mycket modigare. Hur ska man tänka här? Han sitter och kollar ut genom fönstret och verkar lite understimulerad inomhus.
Vi har varit ute med honom korta stunder och sedan lockat hem honom med mat och det funkar toppen. Vi bor 5-600 m från närmsta kattägare och runt oss är skog och fält.
Idag fixar vi namnskylt till halsbandet med vårt nummer.
Visa bilaga 730643
Ja, vi kör nog på ute-häng med oss som sällskap och sedan kväll/natt inne. Han bestämde sig ju för att flytta in och bestämmer han sig för att flytta ut kan vi inte göra mycket.Jag har hållit min inne (med uteaktivitet i koppel) i två veckor ungefär.
Men i ert fall så kan han ju området och vet var ni bor redan. Är den van att gå ut så blir den förmodligen understimulerad och frustrerad inne. Åtminstone om vädret är bra.
Det låter klokt, tycker jag.Ja, vi kör nog på ute-häng med oss som sällskap och sedan kväll/natt inne. Han bestämde sig ju för att flytta in och bestämmer han sig för att flytta ut kan vi inte göra mycket.
Edit:
I en vecka minus en kväll/natt/morgon nu har han ju bott hos oss så han har ändå varit här ett tag.