[OT] Kentot

zinkpasta

Aktiv medlem
[OT] Kentot
Kent är ett amerikanskt cigarettmärke, som för närvarande ägs och tillverkas av R.J. Reynolds Tobacco Company i USA och British American Tobacco någon annanstans. Varumärket är uppkallat efter Herbert Kent, en tidigare chef för Lorillard Tobacco Company.

bigmollo

Aktiv medlem
[OT] Kentot
Kent är ett amerikanskt cigarettmärke, som för närvarande ägs och tillverkas av R.J. Reynolds Tobacco Company i USA och British American Tobacco någon annanstans. Varumärket är uppkallat efter Herbert Kent, en tidigare chef för Lorillard Tobacco Company.
Min mormor rökte 2-3 paket Kent om dan, hon var från Göteborg så det var tydligen normalt. Hon stämplade ut efter 95 år.

Aktiv medlem
[OT] Kentot
Knut Kenneth med smekanmnet Kenta, har till och med varit med i svenska melodifestivalen. Gruppen Kent har jag också koll på, men Kenta är coolare.

Fast det där är ju b-sidan. I Melodifestivalen framförde Kenta "Utan att fråga". Kul hur han äger Bedrup i intervjun efter framträdandet: "-Har inte du levt ett hårdare liv än jag?"

P

Paco

Guest
[OT] Kentot
En riktig hårding
65400DAC-2931-4F6F-9F24-3E31C10A660A.jpeg

Drosa

Aktiv medlem
[OT] Kentot
Fattar inte hur man kan gilla Kent. Ylar ju med gröt i käften. Jag fattar nog inte hälften av vad de försöker sjunga. Kan man inte sjuna så gör för f-n nåt annat.😱🤢

GoranS

Aktiv medlem
[OT] Kentot
Tror man gör klokt i att bara acceptera att människor tycker och uppskattar olika saker. Uppenbarligen är det ganska många människor som gillar sången i Kents låtar och då är det väl bra att musiken finns så de får bli glada!? Jag gillar inte Kent men känner inte heller någon stor avsmak för deras musik utan låter bara bli att lyssna på den, vilket är rätt enkelt.

Sen är det naturligtvis helt ok att diskutera musik och analysera den.

Topp