Har du helt missat bandet Kent?Hade en grannfarbror som hette Kent. Har aldrig hört namnet annars. Märkligt namn.
Mannen i den vita hatten?Hade en grannfarbror som hette Kent. Har aldrig hört namnet annars. Märkligt namn.
För att parafrasera ett inlägg från en annan tråd: ”vbaaah har du aldrig hört namnet annars. Jisses amalia och hennes syster.”Hade en grannfarbror som hette Kent. Har aldrig hört namnet annars. Märkligt namn.
Han bar faktiskt alltid hatt. Vilket ingen normal människa gör? Så att... Kent är lite... konstigt... att heta.Mannen i den vita hatten?
Just det ja Kent bandet. 😬 Fast de var ju populära 00-talet senast. För att citera Alexander Bard: "****** Kent ****** ********"Har du helt missat bandet Kent?
Min mormor rökte 2-3 paket Kent om dan, hon var från Göteborg så det var tydligen normalt. Hon stämplade ut efter 95 år.Kent är ett amerikanskt cigarettmärke, som för närvarande ägs och tillverkas av R.J. Reynolds Tobacco Company i USA och British American Tobacco någon annanstans. Varumärket är uppkallat efter Herbert Kent, en tidigare chef för Lorillard Tobacco Company.
Woodknocker är nog en av dem.Totalt 5 kvinnor har Kent som förnamn
Kentknocker?Woodknocker är nog en av dem.
Nä dricker öl.Woodknocker är nog en av dem.
Uttalades ”slark” på 70/80-talen.
Columbus.La belle epoque.
Släpp trollandet en dag i veckan iaf.Han bar faktiskt alltid hatt. Vilket ingen normal människa gör? Så att... Kent är lite... konstigt... att heta.
Red bull är inte en ölsort.Nä dricker öl.
edit: nä då det gör jag ju inte, man har ju cyklat idag.
Vad ÄR trollande i det? Hattbärande innebär knepighet, är en vanlig fördom. Får man inte ha vanliga fördomar? Idag bär (som tur är) ännu färre Hatt, men om man ska döma av Facebook gör Kent det fortfarande. Är det normalt?Släpp trollandet en dag i veckan iaf.
Vem är du att avgöra vad som är normalt för någon annan?Vad ÄR trollande i det? Hattbärande innebär knepighet, är en vanlig fördom. Får man inte ha vanliga fördomar? Idag bär (som tur är) ännu färre Hatt, men om man ska döma av Facebook gör Kent det fortfarande. Är det normalt?
Jag tror det tar ett tag innan någon grupp gör 26 utsålda arenaspelningar i skandinavien. Jag var på 2 av dem på avskedsturnen. De var grymt bra.Det gjorde mycket bra musik.
That doesn’t compute 🤔🍻Nä dricker öl.
edit: nä då det gör jag ju inte, man har ju cyklat idag.
Ungefär samtidigt som du postade den här videon mötte jag några ungdomar ute som gick runt och skrålade på den här låten, måste vara några som läser här?Knut Kenneth med smekanmnet Kenta, har till och med varit med i svenska melodifestivalen. Gruppen Kent har jag också koll på, men Kenta är coolare.
Mer hippie, Woodstocker.Kentknocker?
Det gjorde mycket bra musik.
Öl och träning hör inte ihop. Varken före eller efter. Ja i mitt fall, andra gör så klart som de vill! :pThat doesn’t compute 🤔🍻
Kent kan väääl vara bra, men vill se mig som mer modern än så. 😬Mer hippie, Woodstocker.
Fast det där är ju b-sidan. I Melodifestivalen framförde Kenta "Utan att fråga". Kul hur han äger Bedrup i intervjun efter framträdandet: "-Har inte du levt ett hårdare liv än jag?"Knut Kenneth med smekanmnet Kenta, har till och med varit med i svenska melodifestivalen. Gruppen Kent har jag också koll på, men Kenta är coolare.
Västra sthlm, jag skulle själv undvika det en lördag kväll med tanke på vilket fotbollslag som gäller här.Det var ju lite humor.
Vilken del i landet var det?
Fan, fick rafiosignalisten i huvvetPå Gunnar Nordahls tid.
(Eller var det på Torssons tid?)
/Fedde
Fan, fick rafiosignalisten i huvvet