Att du inte gillar gruppen köper jag men att du inte skulle förstå vad Jocke sjunger får du gärna utveckla. Karln är från Eskilstuna och sjunger inte på grov skånska.Fattar inte hur man kan gilla Kent. Ylar ju med gröt i käften. Jag fattar nog inte hälften av vad de försöker sjunga. Kan man inte sjuna så gör för f-n nåt annat.😱🤢
Visa bilaga 517607
Träknackarn, bara för att du blev så arg så ska jag göra ett undantag, bara för dig, och säga att den musik du gillar och som jag inte uppskattar suger. Gladare nu?
Nödlögn!?Men Goran, så funkar det inte. Man ska inte skriva något man inte menar, framförallt inte om andra vet att du inte menar det.
I'm a Woodstocker yes I am?Mer hippie, Woodstocker.
Förstör nu inte den här tråden också. Marre har svårt nog med forumet och ert käbblande. Den där manurhin som alltid påstår att jag förstör har ju fel, det är alltid efter jag har avlägsnat sig som det börjas.
Vem är denna Marre?Förstör nu inte den här tråden också. Marre har svårt nog med forumet och ert käbblande. Den där manurhin som alltid påstår att jag förstör har ju fel, det är alltid efter jag har avlägsnat sig som det börjas.
Förstör nu inte den här tråden också. Marre har svårt nog med forumet och ert käbblande. Den där manurhin som alltid påstår att jag förstör har ju fel, det är alltid efter jag har avlägsnat sig som det börjas.
“jag har avlägsnat sig”? Talar du om dig själv i tredje person singular?Förstör nu inte den här tråden också. Marre har svårt nog med forumet och ert käbblande. Den där manurhin som alltid påstår att jag förstör har ju fel, det är alltid efter jag har avlägsnat sig som det börjas.
Hmm, om hen är avlägsnad, hur kan hen skriva i tråden då?“jag har avlägsnat sig”? Talar du om dig själv i tredje person singular?
Jag ignorerar trollet istället. Om alla andra också gjorde det så skulle problemet minska rejält, om än inte försvinna.Tack @Woodknocker för att du får mig att ännu en gång trycka ”Ignorera tråd” knappen pga ditt svammel 👍🏻👊🏻
I inlägget precis här ovanför exempelvis…edit: svammel svammel svammel, var svamlar jag?
Jag trodde inte någon brydde sig om sånnadär. Sen kom hemliga användar tråden...Med tanke på din närmast tvångsmässiga användning av arga emojis, träknackarn, undrar jag om det inte främst är du som blir sur. Eller är det bara ett försök att provocera?!
Red bull är inte en ölsort.
De är ju ett jättebra sätt att se om träknackarn tittat på ens inlägg!Jag trodde inte någon brydde sig om sånnadär. Sen kom hemliga användar tråden...
Jag vädjar och ber att du inte förstör träningstråden! 😪”Från där det finns KOMs” 🤭😁😆🤣
Om du inte vill att andra ska förstöra dina favorittrådar tycker jag du ska fundera lite innan du skriver total ovidkommande kommentarer i trådar som faktiskt mycket konkret handlar om cyklande.Jag vädjar och ber att du inte förstör träningstråden! 😪
KOMs ja, idag är planenerna kring lite KOMs, jävla wiggle, kunde haft bra kläder nu men istället har jag bekymmer.