[OT] Kentot

GoranS

Aktiv medlem
[OT] Kentot
1633868294443.png

Träknackarn, bara för att du blev så arg så ska jag göra ett undantag, bara för dig, och säga att den musik du gillar och som jag inte uppskattar suger. Gladare nu?

P

Paco

Guest
[OT] Kentot
Fattar inte hur man kan gilla Kent. Ylar ju med gröt i käften. Jag fattar nog inte hälften av vad de försöker sjunga. Kan man inte sjuna så gör för f-n nåt annat.😱🤢
Att du inte gillar gruppen köper jag men att du inte skulle förstå vad Jocke sjunger får du gärna utveckla. Karln är från Eskilstuna och sjunger inte på grov skånska.

Woodknocker

Aktiv medlem
[OT] Kentot
Förstör nu inte den här tråden också. Marre har svårt nog med forumet och ert käbblande. Den där manurhin som alltid påstår att jag förstör har ju fel, det är alltid efter jag har avlägsnat sig som det börjas.

Senast ändrad:

Woodknocker

Aktiv medlem
[OT] Kentot
Det bästa med alla dessa självutnämnda goda människor är att de i vart fall ignorerar. Men så avignorerar de lite senare så det lär ju inte hålla.

edit: svammel svammel svammel, var svamlar jag? Har dessa människor ens läst Kafka :sneaky:. I vart fall är det häpnadsväckande att jag kan svamla så mycket och ändå så håller jag mig till topics och är schysst mot de som är schyssta. Är det inte snarare så att jag skriver saker som de inte håller med om och så blir de sura, men vad ska jag då skriva? Får väl bara hålla med.

Edit: Sådana här kan jag ju inte ta på allvar, kallar mig för troll och så går det att läsa detta om personen: "
PlatsGbg.
Förnamn
Danger
EfternamnKris
Mina cyklarMetacyklar mest"
Är det månne så att jag "trollar" lite bättre än personen :unsure: :unsure: . Förutsatt att jag verkligen trollade då, för det gör jag inte, men avvikande åsikter kaan vara svåra att hantera 😬

Senast ändrad:

GoranS

Aktiv medlem
[OT] Kentot
Med tanke på din närmast tvångsmässiga användning av arga emojis, träknackarn, undrar jag om det inte främst är du som blir sur. Eller är det bara ett försök att provocera?!

GoranS

Aktiv medlem
[OT] Kentot
Jag vädjar och ber att du inte förstör träningstråden! 😪

KOMs ja, idag är planenerna kring lite KOMs, jävla wiggle, kunde haft bra kläder nu men istället har jag bekymmer.
Om du inte vill att andra ska förstöra dina favorittrådar tycker jag du ska fundera lite innan du skriver total ovidkommande kommentarer i trådar som faktiskt mycket konkret handlar om cyklande.

Topp