[OT] Klimatförnekare

[OT] Klimatförnekare
Ja, det passar en del att inte förstå och snurra med siffror. Om man vill förstå är det väl inte så svårt?
Jo det kan vara svårt eller åtminstone missvisande om man blandar på det sättet som ofta sker. Men kanske oundvikligt? Men om man är tydlig med siffrorna och gärna redovisar hur man räknat och kanske till och med redovisar siffrorna både per capita och totalt skulle det vara enklare.

[OT] Klimatförnekare
Jo det kan vara svårt eller åtminstone missvisande om man blandar på det sättet som ofta sker. Men kanske oundvikligt? Men om man är tydlig med siffrorna och gärna redovisar hur man räknat och kanske till och med redovisar siffrorna både per capita och totalt skulle det vara enklare.
Vi kan väl ta per ko och per get också? När vi ändå håller på och mixtrar med siffrorna, menar jag. Kor sägs ju släppa ut en del växthusgaser, så fullt rimligt att länder med många kor måste kompenseras för det i metriken.

[OT] Klimatförnekare
Tja "ooms", du förnekar dig inte!
Har fått så många nedsättande ord ifrån dig att jag tappat räkningen. Men om du för en stund, kunde begrunda fakta i ämnet, är jag säker på att du i eftertanken skulle kunna tänka efter och inse vad tråden handlar om. När man ständigt kommenterar med "Ha,Ha", skapar detta allt annat än trovärdighet!
Ärligt talat, kan jag inte på något sätt begripa vad det är du vill säga, med dina eviga "Ha,Ha". Tror många med mig, är lika oförstående som jag.

Har all respekt, för att man skriver här på "Happy", med begränsade förutsättningar. Har också poängterat detta flera gånger och prioriterat rätten att låta sin röst höras i text, även med begränsad förmåga i att uttrycka sig grammatiskt!

[OT] Klimatförnekare
"Happy Ride.se" är ett litet forum och alla som skriver, (kommenterar), här borde värna om att vi får behålla forumet som det ifrån början var tänkt. Forumet är förvisso litet, men ändock nischat. Vilket gör att alla dessa "OT" trådar, säkert kan verka irriterande. Men jag är övertygad om att dom flesta som kommenterar här har, eller har haft någon form av "cykelkarriär" bakom sig. Iaf har pedaldrivna hojar, varit och är, en stor del av mitt liv!

Tillbaka
Topp