[OT] Klimatförnekare

[OT] Klimatförnekare
Hej igen. Måste ju kommentera detta med en ny användare. Det finns en viss sanning i era slutsatser. Jag tycker att Happys moderatorer har hanterat detta väldigt väldigt dåligt ! Wumpus och Kurt skrev aldrig något dåligt, Bikzz blev tyvärr påhoppad av en very cool och lite arg tjej, som hittade på saker och blev ganska elak. Men det är ju längesen nu, och inget att bry sig om.
Alla dom användarna bör få tillbaka sin status som aktiva osv.

[OT] Klimatförnekare
Hej igen. Måste ju kommentera detta med en ny användare. Det finns en viss sanning i era slutsatser. Jag tycker att Happys moderatorer har hanterat detta väldigt väldigt dåligt ! Wumpus och Kurt skrev aldrig något dåligt, Bikzz blev tyvärr påhoppad av en very cool och lite arg tjej, som hittade på saker och blev ganska elak. Men det är ju längesen nu, och inget att bry sig om.
Du förnekar dig inte...

[OT] Klimatförnekare
Yonna?

[OT] Klimatförnekare
Bad ChattGPT läsa alla Bikzz o Kurts inlägg och jämföra. Den fann massor av likheter men även en del som skiljde dem åt och gav 35% sannolikhet. Prova själva, ganska intressant läsning.

[OT] Klimatförnekare
[OT] Klimatförnekare
Många som inte kan hålla god ton tycker jag. Mkt sten i glashus

Exempelvis man kommer inte undan med att kalla folk f...a bara för man infogar en bild med text.
Cunt är inte riktigt jämförbart med svenska ordet fitta. Det har en betydligt bredare betydelse, så ”Stop being a cunt” betyder snarare ”Sluta vara/bete dig som ett pucko”. Det kan också användas halvt positivt (You cheeky cunt..).

Det är möjligt att man måste ha bott i Storbritannien, eller ha släkt och vänner där, för att förstå nyanserna.

[OT] Klimatförnekare
Precis som att f*cking bör översättas som "jävla" eller "helvetes" snarare än ordagrant när det används som svärord. Orden får olika valörer och beror också på sammanhang.

Tillbaka
Topp