Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hahaha de vill jag elda up:D
men vem är den korkade bruden som har lagt up det?
jag tror hon kan få det sållt kan jag säja, det fins massor av blonda duma darin fanatiker i swe ;)
Tycker att det där var en dubbel OT - Det handlade om en annons, som i sig inte ens handlade om cyklar. Kan vi inte istället begränsa Blocket-trådarna till cykelannonser i alla fall? ;-)
smurfrox skrev:
-------------------------------------------------------
> Tycker att det där var en dubbel OT - Det handlade
> om en annons, som i sig inte ens handlade om
> cyklar. Kan vi inte istället begränsa
> Blocket-trådarna till cykelannonser i alla fall?
> ;-)
Jag har en kollega som får köra sin dotter runt hela södra Sverige för att dottern skall se Darin. Senast var de iväg till Tomelilla (från Halmstad) för att se Darin sjunga vid nåt ICA-jippo. Så jag tror definitivt skiten blir såld.
Bara för att ni är supernördar som samlade på fotbollskort (!!!! så jävla dum grej) när ni var små så betyder det inte att smarta brudar inte kan digga Darin. Han är söt, osexuell och icke hotfull, klart man blir kär! Om man är elva år. Leve Darin! En skitbra idol!