[OT] Lastbilsjobb sökes

Linkan_sthlm

Ny medlem
[OT] Lastbilsjobb sökes
Tänkte kolla här med nu i jobbsökandet. Någon som känner till ett lastbilsjobb i Stockholms-området för en hårt jobbande kille på 20 år med CE och ADR? Enda direkta kravet jag har, är att det inte är ett distributionsjobb med max 30 minuter körning mellan ställena, då kan jag lika väl stå och härva på ett lager.
Om det finns, svara i tråden eller skicka ett pm.....

[OT] Lastbilsjobb sökes
jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> Första inlägget, en jobbannons.... Snyggt!

Jotack, jag vet :)
Nä, mitt andra konto är borta tydligen så fick till att skaffa mig ett nytt.

[OT] Lastbilsjobb sökes
Vi tar inte bort eller avaktiverar konton annat än vid väldiga undantagsfall (dvs ett par gånger sen 2003) så jag tror inte ditt gamla konto är borta. Maila mig så kan jag säkert fixa om du tappat bort lösenord!

[OT] Lastbilsjobb sökes
Tyvärr. Våran stockholmsbil har redan en förare och bilen har bara enskiftsarbete. Men jag hörde av Micke som kör den bilen att det fanns en del stora jobb på gång där nere hos er inom anläggningssidan. Då borde det finnas åkerier som vill ha förare.

Prova att ringa runt till dom olika lastbilscentralena (typ märsta förenade, billefälts osv) och hör om dom vet av nått åkeri som som kan behöva någon förare. Eller iallafall kanske få tips från dom om åkerier som har mycke körningar, hos dom är det ju då i regel större chans att du kan få napp.

Lycka till!

Tillbaka
Topp