Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den är fortfarande lika kul. ?
Den är fortfarande lika kul. ?
[OT] Memes, den stora tråden.
Antagligen är jag med i sjättesinnet eller så jobbar jag på fel ställe.happyride.se
Korrekta cykelnördar är kanske inte människor? Skulle inte heller klassats som människa.Visa bilaga 626302
Jag var tydligen en robot enl. Google och kunde inte gå vidare om jag inte markerade fatbiken i övre högra hörnet som motorcykel.
Jag förmodar vi alla hjälper Google träna någon ML modell via den där funktionen. Den kommer säkert användas som trafikpolis i framtiden och lagföra alla fatbikecyklister för att ha kört motorcykel på cykelbana. =)Korrekta cykelnördar är kanske inte människor? Skulle inte heller klassats som människa.
Borde kanske posta denna på elcykelforatVisa bilaga 626302
Jag var tydligen en robot enl. Google och kunde inte gå vidare om jag inte markerade fatbiken i övre högra hörnet som motorcykel.
Är målet att göra alla förbannade så är det ju bara att dra ett pedofil-skämt. Men låt helst bli.
Nja, det jag hade i åtanke var väl typ minus sista rutan isf
Snyggt jobbat.Här verkar vara någon som upprepade gånger postar politiska budskap på olika sätt. Sluta med det, annars kickar vi från tråden.
Städat bort en massa...
Sjukt mycket obehagligare än Kill'em all :D
Distraktion?Wrong? ?
Jag tänker mig att det ligger mycket tankemöda bakom.Distraktion?