Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
1 km/h skillnad på 8h det blir 8km skillnad i körd sträcka. Långa lastbilar...
Mam skall aldrig förstöra en bra historia med fakta!1 km/h skillnad på 8h det blir 8km skillnad i körd sträcka. Långa lastbilar...
Tyvärr var inte cykling bland de fem främsta alternativen för män v.g. fysisk träning.Jag var på modelltågsbutiken (med sonen) och hittade den här gamla pärlan hängande på väggen:
Visa bilaga 724502
Jag är så glad att cyklingen inte syns på listan:
Visa bilaga 724504
Jag funderar på att ta upp frimärkssamlandet igen. Det måste vara grymt attraktivt. ?Tyvärr var inte cykling bland de fem främsta alternativen för män v.g. fysisk träning.
Visa bilaga 724528
https://www.eharmony.com/dating-adv...terests-hobbies-make-attractive-opposite-sex/
Om man inte "tränar" cykling, för då går det väl under "Exercise"? Om man cyklar utomhus borde det ju dessutom ingå under "Outdoor interests".Tydligen bättre att titta på cykling än att cykla, fair enough…
Och internetcykling har väl inslag av politik ibland?Om man inte "tränar" cykling, för då går det väl under "Exercise"? Om man cyklar utomhus borde det ju dessutom ingå under "Outdoor interests".
Jag brukade tycka att zombies var lite småläbbiga.....Liknande tema.
Visa bilaga 724895
Åh, King Jaffe Joffer