Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
67.5-killen ser ut att ha punka både fram och bak?Nån behövde göra bilden och jag hade tid över...Visa bilaga 504278
Han, Pidcock (OS-mästaren, du vet), landar precis efter ett hopp när bilden togs.67.5-killen ser ut att ha punka både fram och bak?
Hade platsat i ”visa när du bottnar”-tråden!Han, Pidcock (OS-mästaren, du vet), landar precis efter ett hopp när bilden togs.
”Saves you money” är inget direkt jag märkt av.
Har du bil ? Räkna ALLT (bränsle , olja , parkering , reparationer + service , försäkring, besiktning , skatt + mycket mer ) . Även DYR cykel är MYCKET billigare ;-)”Saves you money” är inget direkt jag märkt av.
EN ja......Har du bil ? Räkna ALLT (bränsle , olja , parkering , reparationer + service , försäkring, besiktning , skatt + mycket mer ) . Även DYR cykel är MYCKET billigare ;-)
Du glömde alla cykelresor man måste åka på.Har du bil ? Räkna ALLT (bränsle , olja , parkering , reparationer + service , försäkring, besiktning , skatt + mycket mer ) . Även DYR cykel är MYCKET billigare ;-)
Du glömde alla cykelresor man måste åka på.