thomaslundstrom
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Esbjörn = gubben som fuckar med Busch Thor.
Jaha, stollen som insåg vem köparen var och ville djävlas genom att inte fullfölja ett ingånget avtal?Esbjörn = gubben som fuckar med Busch Thor.
Jag tror att man skall vara försiktig med att supersäkert påstå sig veta vad som hänt om man bara följer medias rapportering.Jaha, stollen som insåg vem köparen var och ville djävlas genom att inte fullfölja ett ingånget avtal?
Du menar den delen där säljaren ångrade sig efter påskrivet avtal och som båda parter bekräftat faktiskt hände?Jag tror att man skall vara försiktig med att supersäkert påstå sig veta vad som hänt om man bara följer medias rapportering.
Ordvalet passar inte riktigt in på en lätt dement 80+åring om man säger så.Esbjörn = gubben som fuckar med Busch Thor.
När jag är lätt dement och 80 år är det helt ok att kalla mig för gubbe.Ordvalet passar inte riktigt in på en lätt dement 80+åring om man säger så.
När jag är lätt dement och 80 år är det helt ok att kalla mig för gubbe.
Om det ändå bara vore BMW-ägare som inte blinkade
Tycker att denna fått för lite cred. Har gått och skrattat åt den hela dagen. Roligaste jag sett.
Den där använder jag en hel del i verkliga livet.
Jag hatar dokusåpor men det där skulle jag följa ?På samma nivå:
Min idé för en reality show:
10 män stängs in i ett hus. De informeras att urvalet är att alla utom en är homosexuell. Om han som är hetero inte upptäcks på 14 dagar får han en miljon. Om de övriga lyckas lista ut vem det är får de 100.000 var.
Plot twist: Alla är hetero. Let the games begin...
Tio killar som motvilligt gosar för pengar.Jag hatar dokusåpor men det där skulle jag följa ?