Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Givet bilden finns det åtminstone en än mer relevant fråga.
Skrev faktisk på svenska för att testa, verkar fatta. =)Make a pic of a A-truck based on an old volvo
EDIT. Tänkte på att chatten kanske är american men det förklarar inte traktorhjulen (pickup-truck)
Det känns som om Skynet har en del R&D kvar att göra innan de kan ta över världen.Skrev faktisk på svenska för att testa, verkar fatta. =)
Första försöket:
"kan du skapa en MEME med en bild där det står "Farsoter förr" och föreställer pesten och en bild under där det står "moderna farsoter" och en bild på en EPA-traktor?"
Men den svarar på engelska.
"Here is the meme with "Farsoter förr" featuring the plague, and "Moderna farsoter" showing an EPA-traktor. Let me know if you’d like any further adjustments!"
Visa bilaga 734372
Av nån konstig anledning vill den ha med en svensk flagga, verkar förstå att det är en svenskt fenomen?
Apropå artificiell inavel så vërkår Chät GPT gillä röck döts.Försökte få ChattGPT att skapa en MEME... Gick sådär. Verkar inte så bevandrad i svensk A-traktorkultur. ;)
Visa bilaga 734371
Härmar IKEA!Apropå artificiell inavel så vërkår Chät GPT gillä röck döts.
Försökte få ChattGPT att skapa en MEME... Gick sådär. Verkar inte så bevandrad i svensk A-traktorkultur. ;)
Visa bilaga 734371
Efter 1991 är det bara utlandsfödda som viftar med svenska flaggor. Alla andra VET att det är nazziztizkt att ens titta länge på en Zwenzk flagga.Skrev faktisk på svenska för att testa, verkar fatta. =)
Första försöket:
"kan du skapa en MEME med en bild där det står "Farsoter förr" och föreställer pesten och en bild under där det står "moderna farsoter" och en bild på en EPA-traktor?"
Men den svarar på engelska.
"Here is the meme with "Farsoter förr" featuring the plague, and "Moderna farsoter" showing an EPA-traktor. Let me know if you’d like any further adjustments!"
Visa bilaga 734372
Av nån konstig anledning vill den ha med en svensk flagga, verkar förstå att det är en svenskt fenomen?
Känner mig kränkt:
Visa bilaga 734804
Ja, det är lite besvärligt att lämna ut platsdata, det kan användas emot dig. En djup artikel av Brian Kreb, om hur platsdata används av systemen för reklam och appar, som gör att man enkelt kan bli spårad av andra. Speciellt bekymmersamt om man har känsligt jobb eller söker vård/hjälp. Den är ganska lång, så TLDR This, av url:en kan underlätta.
Outar min ...ålder förmodligen. Förstår inte skämtet riktigt, dom flesta appar frågar ju just det?
Ja, det är lite besvärligt att lämna ut platsdata, det kan användas emot dig. En djup artikel av Brian Kreb, om hur platsdata används av systemen för reklam och appar, som gör att man enkelt kan bli spårad av andra. Speciellt bekymmersamt om man har känsligt jobb eller söker vård/hjälp. Den är ganska lång, så TLDR This, av url:en kan underlätta.
The Global Surveillance Free-for-All in Mobile Ad Data
Var är Waldo? – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Den där kan jag nog behöva förklaring på.
Det tog någon minut för mig. Tittade du på samma tv-program som jag när du var liten?Den där kan jag nog behöva förklaring på.
Fyra italienska konstnärer med ögonmask.. kanske trillar poletten ner om vi adderar katanas, nunchakas, sai och bo?Den där kan jag nog behöva förklaring på.
Inte alla som kollade på Ninja Turtles (som tur var).Fyra italienska konstnärer med ögonmask.. kanske trillar poletten ner om vi adderar katanas, nunchakas, sai och bo?