D
Deleted member 89134
Guest
[OT] Memes, den stora tråden.
Edit: Raderat pga upphovsrätt.
Senast redigerad av en moderator:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite Ricky Gervais-nivå på den. Nu vet inte Happys "armchair revolutionairies" vad de skall tycka :D
"Because one of them was poor" hade väl varit 100% Gervais :)Lite Ricky Gervais-nivå på den. Nu vet inte Happys "armchair revolutionairies" vad de skall tycka :D
Lika kul den här gången också:
Sorry! Har missat. Kom till mig från en ANNAN källaLika kul den här gången också:
Men lika kul ändå.Sorry! Har missat. Kom till mig från en ANNAN källa![]()
De tycker nog att det är lika exakt som när nån avstår att gnälla eftersom den som förtjänar gnället är rasifierad.Lite Ricky Gervais-nivå på den. Nu vet inte Happys "armchair revolutionairies" vad de skall tycka :D
De tycker nog att det är lika exakt som när nån avstår att gnälla eftersom den som förtjänar gnället är rasifierad.
It goes both ways, det ser man när man tittar från sidlinjen.
Dumheter från alla håll, samtidigt dessutom.
![]()
Rotebro-Conny
Rotebro-Conny är en användare på Flashback som blivit lite av en favorit bland poddens lyssnare. Rotebro-Conny är en tvättäkta knegare ända ut i fingerspetsarna på de nävar han aldrig tvekar att spotta i för hugga i ordentligt och han är aldrig sen med att uttrycka sitt förakt och hat mot...flashback-forever.fandom.com
Tänker osökt på:
Men skärp dig! Det där är så oerhört rasistiskt som det kan bli.
Nu blir jag ju väldigt nyfiken, var det den här?Men skärp dig! Det där är så oerhört rasistiskt som det kan bli.
Wookiesarna kanske tar extremt illa upp?Menar du min?
F.ö. kontrollerade även Kievriket (Kyivan Rus') området där Moskva skulle växa fram :-)Eller möjligen den här?
Visa bilaga 741285
Har inte orkat googla men tror dom att månen också är platt?The Flat Earth Society -- The Flat Earth Society has members all around the globe.
Visa bilaga 741304
Gillar användandet av kudde för att göra det mer bekvämt för armarna. :)
Månen är en lampa.Har inte orkat googla men tror dom att månen också är platt?