Jonas Bleckert
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Fast det var väl ändå hon som gick över gränsen först?!Alltså man skämtar inte om Maria i Sound of Music, där går väl ändå gränsen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast det var väl ändå hon som gick över gränsen först?!Alltså man skämtar inte om Maria i Sound of Music, där går väl ändå gränsen?
Fast det var väl ändå hon som gick över gränsen först?!![]()
Fast det var väl ändå hon som gick över gränsen först?!![]()
Visa bilaga 747551Det är extra kul på FB nu när Zuck bestämt sig för att sluta fact check…
Meh. Det där är ju bara roligt för er som gått på det heliocentriska narrativet.
Skitsnack. Alla vet att det är den Tobiascentriska världsbilden som gäller! Solen lyser på mig!Meh. Det där är ju bara roligt för er som gått på det heliocentriska narrativet.
Natten kommer när solen snurrat halvvägs runt jordskivan och belyser den underifrån.
Kan man skriva vad som helst nu för tiden? Har knappt varit in där sen mitt huvudkonto blev raderat för ett par år sen. Jag hade svårt för deras policy att ta sig rätten att bestämma vad som var sant och inte, samt att banna allt de ansåg vara osant.Visa bilaga 747551Det är extra kul på FB nu när Zuck bestämt sig för att sluta fact check…
På FB ja, helst inte här.Ja, kan vi ta en politisk diskussion om big tech, snöflingors missförstående av yttrandefrihet och fascismens frammarsch?
Inte missförstånd. Okunskap.Ja, kan vi ta en politisk diskussion om big tech, snöflingors missförstående av yttrandefrihet och fascismens frammarsch?
Skitsnack. Alla vet att det är den Tobiascentriska världsbilden som gäller! Solen lyser på mig!
Man är alltid i centrum av sitt eget observerbara universum.Skitsnack. Alla vet att det är den Tobiascentriska världsbilden som gäller! Solen lyser på mig!
Man är alltid i centrum av sitt eget observerbara universum.
Låter som Twitter (vägrar skriva ><)
Åas så måste nazzimen mötas överallt där den visar upp sitt bruna nylle.På FB ja, helst inte här.