Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Botox, really?
Att autotuna Samuel L Jackson, är som att vinna en Oscar, och försöka förbättra den genom att måla den grisrosa med trögflytande färg och pensel.
När tror ni dom släpper den nya Model SS?
Roligt för att det är sant!
Man kan ju pilla bort emblemet och sätta dit ett fiat märke.Man kan ju sätta på en bumpersticker med en överstruken tysk hälsning.
Kom tillbaks med det rörliga materialet.Tråden med heilande kändisar?
Visa bilaga 749417
Det finns en skillnad i hela armrörelsen där en tidigare utmärker sig. Finns det någon speciell anledning till att du har tagit det nicket du har?Tråden med heilande kändisar?
Visa bilaga 749417
Jag tror faktiskt inte det var avsett som en Hitlerhälsning.Det finns en skillnad i hela armrörelsen där en tidigare utmärker sig. Finns det någon speciell anledning till att du har tagit det nicket du har?
Jag är helt övertygad om att du har fel. Tyvärr.Jag tror faktiskt inte det var avsett som en Hitlerhälsning.
Jag tror det var någon form av spontana känsloyttringar från en socialt inkompetent individ.
Vad jag finner som störande och problematiskt är att i efterspelet så tar han inte avstånd eller lämnar någon tydlig förklaring till sitt agerande utan lämnar alla att spekulera, varpå det hela blir en global shitshow. Eftersom jag också tror att han är kapabel till logiskt och rationellt tänkande så låter han alltså alla felaktig tolka det som ett stöd åt högerextremism.
Jag tror inte han är fascist, han är bara en gigantisk rövhatt.
Jag tror absolut att det var det, kanske var det tänkt som en mer diskret "hög vinkning", men eftersom han är så okoordinerad och hög på ketamin så blev det en "full Hitler".Jag tror faktiskt inte det var avsett som en Hitlerhälsning.
Jag tror det var någon form av spontana känsloyttringar från en socialt inkompetent individ.
Vad jag finner som störande och problematiskt är att i efterspelet så tar han inte avstånd eller lämnar någon tydlig förklaring till sitt agerande utan lämnar alla att spekulera, varpå det hela blir en global shitshow. Eftersom jag också tror att han är kapabel till logiskt och rationellt tänkande så låter han alltså alla felaktig tolka det som ett stöd åt högerextremism.
Jag tror inte han är fascist, han är bara en gigantisk rövhatt.
Vad jag vill säga är att man kan inte avgöra en persons motiv utifrån rörliga eller stillbilder, man äger tolkningsföreträde till vad man menar och ingen annan kan bestämma vad man menar, vilket så tydligt visats här ovan.
"Rövhattar och nazister."Jag tror absolut att det var det, kanske var det tänkt som en mer diskret "hög vinkning", men eftersom han är så okoordinerad och hög på ketamin så blev det en "full Hitler".
Sen är har många gånger belyst hans tankar om folkutbytesteori, rashygien, blodsanklagelse och eugenik, och gett uttalat stöd till bl.a AfD och Tommy Robinson för att inte tala om alla nynazist konton han återställt och boostar på Twitter.
Inte att förglömma att han är uppväxt under Apartheid i Sydafrika. Inte direkt dömande men en antydan till var hans idéer kommer ifrån.
Lite exempel:
![]()
Elon Musk agrees with X post that claims Jews ‘push hatred’ against White people | CNN Business
Agreeing with an antisemitic post on his social media platform X, Elon Musk concurred that Jewish communities push “hatred against Whites.”amp.cnn.com
En humorisk video från 9 månader sen som går lite djupare
[Edit] Han fuskar i datorspel med...
Håller med, bara alla andra saker pekar ju i en tydlig riktning, även före hälsningen.Jag är helt övertygad om att du har fel. Tyvärr.
Hade det varit en enskild händelse hade det möjligtvis kunnat finnas utrymme för den typen av tolkning du gör. Nu är det en del av en mycket tydlig kommunikation från personen ifråga.
Min bestämda uppfattning är att det inte finns någon motsättning mellan högerextremism; nazism; fascism och social inkompetens.
Ett misstag kan alla göra. Tydliga ställningstaganden och aktivt arbete i en oomkullrunkelig riktning är något helt annat.Håller med, bara alla andra saker pekar ju i en tydlig riktning, även före hälsningen.