BJS
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Ryzzland och UZA blir mer och mer lika...En dollar per ägg pratas det om i podcasts.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ryzzland och UZA blir mer och mer lika...En dollar per ägg pratas det om i podcasts.
Jeeesus hahaa
Etanol rätt in i blodomloppet, maximal effekt.
Om man äter från papperstallrikar, blir alla ens måltider "plant based" då?
Parks an Rec var alltså inte helt fel ute när de pratade om "Beef milk".
Denna gör ont för att den är sann
Det var en liten andel som var just 150 år, både betydligt äldre och yngre (över 120 år) fanns.
Den kommer fortfarande ihåg alla de telefonnumren. Jag kan fortfarande rätt många av mina klasskompisars nummer från grundskolan...
Kan mina föräldrars telefonnummer och ett gäng kompisars, tror inte de används längre!Den kommer fortfarande ihåg alla de telefonnumren. Jag kan fortfarande rätt många av mina klasskompisars nummer från grundskolan...
Inte alla, för min egen del iaf. Men det är märkligt hur vissa nummer fastnar. Jag kommer ihåg två nummer från bostäderna jag bodde i under uppväxten på 70- och 80-talet. Och hem till min farfar, som dog 1996. Däremot har jag problem med att komma ihåg mitt eget mobilnummer, som jag haft några år nu.Den kommer fortfarande ihåg alla de telefonnumren. Jag kan fortfarande rätt många av mina klasskompisars nummer från grundskolan...
Och jag kommer ihåg ramnumret på min första pojkcykel....Den kommer fortfarande ihåg alla de telefonnumren. Jag kan fortfarande rätt många av mina klasskompisars nummer från grundskolan...
Tror att det är suntOch jag kommer ihåg ramnumret på min första pojkcykel....
Men inte mycket annat![]()
Pojkcyklar var väl ofta blåa eller svarta back in the days? Du kanske kan försöka dra dig till minnes någon ytterligare detalj; så kommer resten automatiskt?Och jag kommer ihåg ramnumret på min första pojkcykel....
Men inte mycket annat![]()
Jag använder dem som pinkoder.Kan mina föräldrars telefonnummer och ett gäng kompisars, tror inte de används längre!