Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är kul att Karalis både nu och i inomhus-VM tidigare i år sett till att det funnits, i alla fall en teoretisk nerv i tävlingen en bra bit över sex meter. Sen har har det ju delvis varit en effekt av att Karalis varit efter Mondo i hoppordningen och därmed via att stå över kunnat tvinga upp Mondo på högre höjder utan att själv hoppa.Mycket fint!
Men den där greken har potential.![]()
Möjligen till Upsala (med ett p!) IF som han tävlar för. Om man snackar boendeplats är det snarare guld för Monaco.Guld till Uppsala! Igen!![]()
Ja, Upsala IF hemmahörande i Uppsala! Klubben han representerat i princip hela sin seniorkarriär!Möjligen till Upsala (med ett p!) IF som han tävlar för. Om man snackar boendeplats är det snarare guld för Monaco.
Själv skulle jag säga att det i första hand är guld för Duplantis och i andra hand för Sverige då han representerar landet snarare än klubben på EM.
När det hävdades att Almgrens seger var en seger för AIK, en förening han verkar ha tävlat för i en annan sport fram till dess att han var 19(?) år, skrev jag att han väl tävlar för föreningen Turebergs FK (i friidrott). Det var inte sagt som argument för att klubbtillhörigheten är viktig i detta sammanhang utan för att jag tycker att AIK-relationen i detta sammanhang inte är intressant.Ja, Upsala IF hemmahörande i Uppsala! Klubben han representerat i princip hela sin seniorkarriär!
Häromdan var det ju noga att påpeka att Almgren tävlar för Tureberg, inte AIK längre, så då måste vi ju vara lika noga här!
Jag tycker det är en väldigt intressant relation!jag tycker att AIK-relationen i detta sammanhang inte är intressant.
Snarare att när han lämnade den destruktiva miljön så kom framgångarna!Jag tycker det är en väldigt intressant relation!
Det måste ju ha varit hans förflutet i AIK som gjorde att EM-Guldet bärgades.![]()
Nu tycker jag att du har en aning negativ bild av den fina föreningen!Snarare att när han lämnade den destruktiva miljön så kom framgångarna!
Min gissning är att han kommer att hoppa högre än 6,31 m.Undrar om Mondo har haft sin peak?
Tar han nått mer världsrekord tro?
Då får vi hoppas han håller ett tag till!Min gissning är att han kommer att hoppa högre än 6,31 m.
Har väl varit mycket för honom i sommar; stort bröllop, mormor dött m tillhörande begravning, etc.Då får vi hoppas han håller ett tag till!
Tycker bara han har sett lite trött ut på senare tid?