[OT] Motor assisterad cykel !
Du missar särskrivningen.Samplingserendipity sa:Lulz tråd =p
+Är det verkligen en motorassisterad cykel om den inte har trampor? =p
Hahaha
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du missar särskrivningen.Samplingserendipity sa:Lulz tråd =p
+Är det verkligen en motorassisterad cykel om den inte har trampor? =p
Hahaha
Rsdea sa:Du har 2 bilar en 2001 & en 2018. Du har kärring son och hund.Vernersson sa:Rsdea sa:Vernersson sa:Rsdea sa:Vernersson sa:Rsdea sa:Vernersson sa:Jag börjar tro att TS blev så "krängt" av att inte alla höll med honom och tyckte att han var svinhäftig... Och att jag inte kommer få en förklaring till varför jag förklarades som körkortslös ;-)
Jag skulle aldrig kunna bli kränkt i detta forum.
Och sedan kommer det bara en hoper substanslöst bla bla bla
Fortfarande ingen förklaring kring din slutsats om att jag skulle vara körkortslös.
Ficka bara den känslan.
Okej.... Så du tillskriver andra egenskaper baserat på din "känsla"...
Det framstår ju verkligen som en klok egenskap.
Tror inte du har mc kort iaf. För det fick man inte automatiskt det året du tog körkort.
Men det är också bara en känsla!
Och återigen målar du in dig i hörnet där du bara framhäver din egen "klokskap".
Tro och känsla har ingenting med fakta att göra.
FAKTA.
Du vet i princip INGET om mig.
Och du har i dina kommentarer haft HELT fel om mig.
Jag har rätt, du har fel - det finns ingenting att diskutera.
Rsdea sa:Du har 2 bilar en 2001 & en 2018. Du har kärring son och hund.Vernersson sa:Rsdea sa:Vernersson sa:Rsdea sa:Vernersson sa:Rsdea sa:Vernersson sa:Jag börjar tro att TS blev så "krängt" av att inte alla höll med honom och tyckte att han var svinhäftig... Och att jag inte kommer få en förklaring till varför jag förklarades som körkortslös ;-)
Jag skulle aldrig kunna bli kränkt i detta forum.
Och sedan kommer det bara en hoper substanslöst bla bla bla
Fortfarande ingen förklaring kring din slutsats om att jag skulle vara körkortslös.
Ficka bara den känslan.
Okej.... Så du tillskriver andra egenskaper baserat på din "känsla"...
Det framstår ju verkligen som en klok egenskap.
Tror inte du har mc kort iaf. För det fick man inte automatiskt det året du tog körkort.
Men det är också bara en känsla!
Och återigen målar du in dig i hörnet där du bara framhäver din egen "klokskap".
Tro och känsla har ingenting med fakta att göra.
FAKTA.
Du vet i princip INGET om mig.
Och du har i dina kommentarer haft HELT fel om mig.
Jag har rätt, du har fel - det finns ingenting att diskutera.
ulfalf sa:En ärlig fråga till TS, vart vill du komma med att visa att du kan googla fram familjeinformation om folk? Det luktar nämligen lite av förtäckt hot, och det är alls ingen trevlig doft.
Vernersson sa:ulfalf sa:En ärlig fråga till TS, vart vill du komma med att visa att du kan googla fram familjeinformation om folk? Det luktar nämligen lite av förtäckt hot, och det är alls ingen trevlig doft.
Om du syftade på info som TS presenterade om mig så kan jag avslöja att TS inte ens klarade att googla fram korrekt info ?
Rsdea sa:...Tror inte ett skit på att min bil eller mc körning påverkar miljön. Det är bara ett påhitt dör att höjaskatter och tjäna pengar på blåsta personer.
Se gärna denna länk: Titta på ”Lars Bern kommenterar SVT fake news nr 1 om klimatet.” på YouTube
Tycker alltid det är intressant med åsikten om att miljöfrågan är uppe bara för att folk vill tjäna pengar. Borde det inte vara enormt mycket större incitament för redan penningstarka organisationer och företag att lobba för att miljön inte påverkas alls, typ olje- kol- och tillverkningsindustri?
Vilka tjänar på att miljöfrågan väcks utöver "staten", elbilstillverkare, solcellstillverkare, etc.? Känns ändå som en ganska begränsad grupp...
//Kristoffer
jonte987 sa:Oljeindustrin och det militärindustriella komplexet gör en altruistisk gärning när de står upp för sannningen och ger världsregeringen fingret.
(och ni vet vem jag menar när jag skriver världsregeringen, kom igen)
Kolla youtube kanalen #fuckmymindup för mera sanning (hade jag vetat hur man gör hade jag lagt in Bröll videon)