[OT] Nä, nu går jag och bajsar-tråden.

JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Drop til plat var det i Saalbach. Lite amerikansk
> stylee på muggarna, och efter en del, låt oss
> säga stabil, österrikisk mat typ spätzle så
> blev det ganska omfattande dumpar. Såpass myckete
> att man drog knogarna genom högen när man
> torkade om ni fattar. Sen orkade inte
> vattentrycket transportera bort högen till hålet
> heller. Nästa gång gjorde man en slags släde av
> papper i botten.

Jag var bara tvungen att citera hela inlägget. Du är så grym poet ibland Jonas. :)
Är du vaken och redo för cykling?
/J

Men guuud vilken trist bajsning. Helt onödigt att sätta sig på ens. nåja, nu kan jag ägna mig åt bakfyllecyklng. Dagens runda blir runt 20 mil. Jonas svarar inte på sms. Så det blir Ari och jag. Får se om jag bajsar i Rimbo. Det vore lite kul. Återkommer med SR i så fall.

Vid en solokörning med dryga milen kvar hem till lägenheten på Mallis i våras blev jag panikbajsnödig. RIKTIGT BULBAJSNÖDIG ! Det fanns ingen hejd. Fast problemet var att jag var "in the middle of nowhere" och det var bilvägar runt omkring. Ingen toalett och framförallt inget toapapper. Jag cyklade runt febrilt runt i några långa minuter sökandes efer en bra bajsplats samt en pappersbit.
Jag hittade tillslut en någorlunda en skymd plats nära vägen under ett träd där det låg en pappersnäsduk på marken. Ni vet en sån där mjuk liten sak. Den var visserligen begagnad av någon snuvig person. Men nöden har ingen lag. Jag klubbade. Det var en redig krabat av modejang sjöelefant ! Tog en bild faktiskt men jag tror inte ens trådskaparen fick se den. Men det var en riktigkt STOR kringla. Den lilla pappersbiten hjälpte hjälpligt om man säger... :o
Tur att man körde själv vid tillfället.

Det är ett kärt minne från den resan. Idag har jag lagt två kringlor redan. Den första omgången var ensinker. Nu senast en floater. JAPP ! :O)

//Skogling

Senast redigerad av en moderator:
Det borde vara var mans (och kvinnas) rätt att bajsa när och hur man vill. Nu när man är skadad måste man ju planera sitt bajsande typ en halvtimme i förväg så att man hinner ta sig till toan när det väl är dags. Tänkte tillbe den vita porslinsfiguren vid fyra, så jag börjar hasa mig bortåt nu. Ha det bra så länge.

[SR] Jag hade en riktigt fin skitupplevelse i Hjo igår. Okey, nu är ju inte en bajamaja det opimala men endå. Det hade tryckt på lite den senaste timmen och när man sladdar in i Hjo, står i kö en stund, fått av sig nästan alla kläder (ibland är det jobbigt med hängselbyxor). Ja då inträffar det, perfekt konsistens, storlek och form. Blev ett kilo lättare och allt kändes finfint. Skitskönt var det, jag tänkte direkt på denna tråd och blev än mer motiverad att köra på bara för att komma hem och skriva denna SR. Hjo is da skit.

Hoppas fler haft fina skitupplevelser i helgen.

Körde också touchdown deluxe imorse. Ibland blir man rikigt fundersam hur man egentligen ser ut inuti. Jag måste åka till Hjo nån helg, det verkar bra där. :)

Sket ut hela VR uppladdningen imorse, samt för ca 30 min sen och kommer antagligen skita igen runt 11.15 , synnerligen vedervärdiga exkrementer men livet är skönt när tarmtömningen funkar.

Fjärdebrunn skrev:
> Jag gillar mitt wlan. Happysurfandet blir
> seamless, oavsett aktivitet i övrigt.

Live-shitting?

Denhär är bara att kopiera, skriva ut och sätta på toadörren :)

Din egen bajsguide

Spökskiten
Du vet att du har skitit. Det finns skit på papperet men inget i muggen. Ibland kallas det för "Torpedskiten" av de som hör plasket.

Teflonskiten
Glider ut så snabbt och lätt att du inte ens märker det. Det finns inte spår på papperet, utan du måste kolla i muggen för att vara säker på att du skitit överhuvudtaget.

Kletskiten
Samma konsistens som tjära. Lämnar permanenta märken i muggen och du torkar dig 18 gånger utan att bli ren. Det slutar med att du ger upp och stoppar papper i kalsongerna för att inte skita ner dem.

Den tveksamma skiten
Du är klar, torkar dig och är precis på väg att ställa dig upp när du inser att det kommer mer!

Spräck-en-ven-i-pannan-skiten
Skiten som fick Elvis att kasta in handduken. Den kommer inte förrän när du är svettig, skakande och alldeles blå av all ansträngning.

Dietskiten
Du skriker så mycket att du tappar 10 kilo.

Nu direkt skiten
Du får minsann vara inom 10 sekunders radie av muggen. Normalt så inträffar den innan du hinner få ner byxorna.

King Kong skiten
Den är STOR, så stor att det är tveksamt om den kommer att kunna spolas ner utan att bli delad (normalt går det men en klädhängare). Vanligtvis skiter man en sån här när man är hos någon annan.

Blöta skinkor skiten
Skiten som alltid gör magplask och skvätter ner hela häcken.

Önskeskiten
Du som sitter där, jäkligt skitnödig, fiser ett par gånger men skiter ändå inte.

Cementskiten
När du väl börjar skita önskar du att du fått en ryggmärgsbedövning.

Ormskiten
Rätt mjuk. Ungefär lika stor som tummen, men minst en meter lång. Den har potentialen att bli en "Torpedskit".

Korkskiten, även kallad "Flytaren"
Du spolar tre gånger och den är fortfarande kvar. Herregud, hur blir man av med den? Den är ju fanimej osänkbar. Naturligtvis inträffar denna skit alltid hemma hos någon annan.

Den Mexikanska skiten, eller "Vulkanskiten"
Det är som att skita sulfa. Låt absolut ingen svett rinna mellan skinkorna de närmaste dagarna. Det är inte riktigt säkert att börja äta förrän häcken slutar svida. (Det är så mexikanerna vet att de är hungriga).

Ölskiten
Den absolut värsta, naturligtvis också den mest vanliga. Inträffar dagen efter, kvällen före. Normalt brukar det ju inte lukta så illa, men den här skiten luktar verkligen faan!
Du sprejar muggen så mycket att det ser ut som den blivit dränkt med tallbarr och fattar inte hur din häck kan sprida så mycket skit genom ett sånt litet hål.
Sen upptäcker du att det inte finns ett spår av toapapper, ingen doftspray, ingen toalett borste och naturligtvis inträffar denna skit alltid hemma hos någon annan.

Blyskiten.
Lägger sig som en klump cement med klister i toan, och ligger kvar, som en ondskefull ubåt, oavsett antal spolningar. Väljer oftast att ploppa ut hos blivande svärföräldrar, eller liknande.

Touchdown-skiten.
Är så lång att den slår ner i vattnet och samtidigt hänger kvar mellan skinkorna

Fiskpinnar med stuvad spenat och färskpotatis, samt 3 sexpack 2,8'or = grön avföring och tårar i ögonen under processen! Fy så trevligt det var!

bigmollo skrev:
> Fjärdebrunn skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag gillar mitt wlan. Happysurfandet blir
> > seamless, oavsett aktivitet i övrigt.
>
>
> Live-shitting?¨

Som småbarnsfar får man ju lära sig att bejaka sin kvinnlighet och göra flera saker samtidigt :o

Jag kan verkligen rekommendera indisk mat som uppvärmning för en bra sittning. Svider när den åker in och svidare när den åker ut. Sätter verkligen krydda på bajsandet!

s skrev:
> Jag kan verkligen rekommendera indisk mat som
> uppvärmning för en bra sittning. Svider när den
> åker in och svidare när den åker ut. Sätter
> verkligen krydda på bajsandet!

Mmmm, 'ring of fire'...

Vi gör alla olika saker efter lunchen. Min kollega går alltid och borstar tänderna när vi har varit ute och käkat.
Själv tar jag en tidning under armen och går på muggen. Så också idag.

Om jag tänker efter så gör jag nog mina besök oftast under förmiddagarna. Ofta två gånger men tre-fyra har också hänt. Fler gånger under veckorna än på helgerna. Undra hur mycket pengar på toapapper jag sparat....

Synd att min sambo är tvärtom, håller sig hela dagarna på jobbet och sitter sen hela kvällarna på muggen...

Idag: Hittils 2 gånger innan kl 11.

Snabbskitning på VR! Tillbaka på sadeln efter 2:39 (minuter alltså) inklusive gångtid till och från buskarna. Slå det ni!

Anders H skrev:
> Snabbskitning på VR! Tillbaka på sadeln efter
> 2:39 (minuter alltså) inklusive gångtid till och
> från buskarna. Slå det ni!

Vem kontrollerade torkningen? Lätt att fuska lite där för att spara tid...:-)

Super Ingo skrev:
> Anders H skrev:
> -----
> > Snabbskitning på VR! Tillbaka på sadeln efter
> > 2:39 (minuter alltså) inklusive gångtid till
> och
> > från buskarna. Slå det ni!
>
>
> Vem kontrollerade torkningen? Lätt att fuska lite
> där för att spara tid...:-)

Behövs väl inte torkas så noga när man kör med blöja ;-)? Låter som en typisk teflonskit annars.

saltgurkan skrev:
> Super Ingo skrev:
> -----
> > Anders H skrev:
> >
>
> > -----
> > > Snabbskitning på VR! Tillbaka på sadeln
> efter
> > > 2:39 (minuter alltså) inklusive gångtid
> till
> > och
> > > från buskarna. Slå det ni!
> >
> >
> > Vem kontrollerade torkningen? Lätt att fuska
> lite
> > där för att spara tid...:-)
>
> Behövs väl inte torkas så noga när man kör
> med blöja ;-)? Låter som en typisk teflonskit
> annars.

Ammatör!

Ola Skinnarmo skiter på tio sekunder. Slå det om ni kan!

http://moore.se/interview.aspx?intId=9

s skrev:
-
> Ola Skinnarmo skiter på tio sekunder. Slå det om
> ni kan!
>
> http://moore.se/interview.aspx?intId=9

Själva akten tar väl en halv sekund och den där jäkla Skinnarmo är ju sällan i bebodda trakter så ha kan ju i princip skita när han går. (Eller klättrar eller vad han nu har för sig).

Och jag lovar att det inte var något fusk med torkningen! Har alltid en trasa i sadelväsken till fingrarna om man blir tvungen att skruva under turen. Måste byta den nu.

Anders H skrev:
> s skrev:
> -
> > Ola Skinnarmo skiter på tio sekunder. Slå det
> om
> > ni kan!
> >
> > http://moore.se/interview.aspx?intId=9
>
>
> Själva akten tar väl en halv sekund och den där
> jäkla Skinnarmo är ju sällan i bebodda trakter
> så ha kan ju i princip skita när han går.
> (Eller klättrar eller vad han nu har för sig).
>
> Och jag lovar att det inte var något fusk med
> torkningen! Har alltid en trasa i sadelväsken
> till fingrarna om man blir tvungen att skruva
> under turen. Måste byta den nu.[/]

Jag hoppas verkligen att den ligger kvar i busken. Om inte, så är det god tid att byta den nu. :)
/J

Bigmollo: Det vi lär av detta är att aldrig stoppa fingrarna i Anders sadelväska.

Anders H: Så du sket alltså i 0,5 sekunder och trokade dig i 2 minuer och 38,5 sekunder.
Pedanttorkning, eller han du med annat också? ;-)

Senast redigerad av en moderator:
Efter en kebabpizza brukar det trycka på bra dagen efter, svider och luktar fränt liksom. Likadant när jag svullat kött i mängder, fruktansvärd odör. Jag tror kött-poo luktar värst.

s skrev:

> Anders H: Så du sket alltså i 0,5 sekunder och
> trokade dig i 2 minuer och 38,5 sekunder.
> Pedanttorkning, eller han du med annat också? ;-)

Ärligt talat så pinka jag lite också när jag ändå hade brallorna nere.

snackjanne (fd Randonneur) skrev:
> Jag har en kompis, John Barkman, hans poo lukter
> alltid värst. Även när han inte pooar lukter
> han värst

Han är förmodligen av kött

Tillbaka
Topp