Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
42Hz sa:Tur man sover nu...
bokaj sa:Sova nu? Nää, tänk om det blir något fel så det inte blir nån fjärrvärme i Borlänge?
Jimel sa:Drömmer du mardrömmar om ramen marr?
Jimel sa:Usch då :( men den som väntar på något gott ... Osv. Sämsta skit jag hört
Henrik_E sa:Den urgamla 50-talspersiennen i mitt sovrum har slutligen givit upp och föreningen ska byta fönster med start i augusti. Antingen får jag vänja mig vid att väckas av solen 4 på morgonen resten av sommaren eller köpa ny custompersienn för en och en halv månads bruk.
Gnisttrampare sa:Heja Kay!
Själv längtar jag till sängen om nån timme Bara lossa o dra hemåt
kay sa:Dags för lite kaffe, sen ut med pannlampa på ett backintervallspass nu då. Underbart med ledig helg ;-) Varför sova bort den :-)
StoraBerg sa:Sover i bland dåligt när jag tagit lite vin (för lite).....ska köra ett grusvägspass sen. Men satsar på att somna om. Imponerande med backintervall denna tiden på dygnet.
marr sa:Inatt sov jag faktiskt, för ovanlighetens skull.
Tror du letar efter morgonuggletråden. Ska skriva i gnälltråden om ditt misstag.NLC sa:Nähä, om man nu legat vaken sen kvart i 4 och småsurfat happyride.se kanske man borde gå upp nu...
Jeppe_E sa:Jaha...va fan vaknade jag för kl 4 för?
marr sa:Jeppe_E sa:Jaha...va fan vaknade jag för kl 4 för?
Jävlq dagdrivare :p skaffa dig ett riktigt jobb, så får man vara vaken hela natten istället.