[OT] Nattugglor

[OT] Nattugglor
Insomnia. Sov inte gubblur från 17-1930 min vän det blir värst för dig. Hade man levt singelliv så hade man kunnat göra något vettigt men nu är det soffan och slösurf på mobilen som gäller.

[OT] Nattugglor
Jaha.... Nä men vad kul att vakna klockan tre. Nu då?
Helvete, detta blir jobbigt i eftermiddag...

Måste ge fan i de där kvällspassen.

Senast ändrad:
[OT] Nattugglor
Får man mörda sina grannar. De har hållt på och härjat sedan 1, skriker och spelar musik. De skiter fullständigt i de andra grannarna som sagt till och störningsjouren är på väg. Men jag ska vara på jobbet vid 07 men är fan klarvaken. Idioter.

[OT] Nattugglor
Den urgamla 50-talspersiennen i mitt sovrum har slutligen givit upp och föreningen ska byta fönster med start i augusti. Antingen får jag vänja mig vid att väckas av solen 4 på morgonen resten av sommaren eller köpa ny custompersienn för en och en halv månads bruk.

[OT] Nattugglor
Henrik_E sa:
Den urgamla 50-talspersiennen i mitt sovrum har slutligen givit upp och föreningen ska byta fönster med start i augusti. Antingen får jag vänja mig vid att väckas av solen 4 på morgonen resten av sommaren eller köpa ny custompersienn för en och en halv månads bruk.

Jag hade nog monterat upp en tjock filt ist.

[OT] Nattugglor
kay sa:
Dags för lite kaffe, sen ut med pannlampa på ett backintervallspass nu då. Underbart med ledig helg ;-) Varför sova bort den :-)

Har inte kommit ut än. Förflyttade mig bara från sängen till soffan med en kopp kaffe och plattan. Men jag ligger iaf med cykelkläderna på nu. Så snart bär det väl i väg till skogen. Funderar på att kanske vänta tills det börja ljusna lite iaf. Det är ju trotts allt en lugn och skön Lördagsmorgon. Frugan och barnen sover ju, så det här är ju bästa tiden för att bara kolla av och internetcykla lite :-)

[OT] Nattugglor
Sover i bland dåligt när jag tagit lite vin (för lite).....ska köra ett grusvägspass sen. Men satsar på att somna om. Imponerande med backintervall denna tiden på dygnet.

[OT] Nattugglor
StoraBerg sa:
Sover i bland dåligt när jag tagit lite vin (för lite).....ska köra ett grusvägspass sen. Men satsar på att somna om. Imponerande med backintervall denna tiden på dygnet.

Greja är den att jag har vant mig ganska länge med att köra mina träningspass tidigt på morgonen. På vardagarna börjar jag jobba 09:30 så då går jag upp senast 05:00 och är ute i skogen ca:06:00 och kör ca 2 timmar, lite längre, lite kortare. Och har kört så här sen April 2015. Det konstiga med det här är ju att när det sedan blir helg och ledigt. Vaknar jag ännu tidigare och är pigg och bara vill ut i skogen och cykla, träffa mina älgar och andra djur som är vakna och framme då, hehe! Dom flesta jag känner kommer hem från krogen, när jag är på väg till skogen. Men jag älskar mitt liv så här, och kan inte få en bättre start på dagarna.

Tillbaka
Topp