[OT] Omval 2014.

[OT] Omval 2014.
Den här tråden har i alla fall en pedagogisk uppgift. Hur man bäddar in Youtubeklipp!

Tror att den kommer nå hundra före backhoppning på nyårsdagen (som inte sänds på SVT numera). Eurosport?

[OT] Omval 2014.
sänket skrev:
-------------------------------------------------------
> (som inte sänds på SVT numera).

Vaaaa, är inget heligt längre?

[OT] Omval 2014.
Ha ha, Jack Bruce ser nästan lite rysk ut i pälsmössan :-)

nisse56 skrev:
> frisyr eller pälsmössa ??
>

[OT] Omval 2014.
schture skrev:
> Ha ha, Jack Bruce ser nästan lite rysk ut i
> pälsmössan :-)
>
> nisse56 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > frisyr eller pälsmössa ??
> >

Skön låt men fan vad de ser slitna ut. Och klåparkameraman som zoomar på allt utom Clapton under solot.

ps en kombo med den mössan och Claptons väst skulle va super :-)

[OT] Omval 2014.
Bara måste bjuda en liten härlighet jag dök på häromdagen.

Uglu.jpg ht=420

[OT] Omval 2014.
file=115665

Copyright SCHTURE
fdjskalöfdsajklöfdsjakölfdsajkkkkkkkkkkkkkkkkkkdsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkl

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Omval 2014.
schture skrev:
> test

fail

Edit: Nu fick du till det :()

[OT] Omval 2014.
zodah skrev:
> Bara måste bjuda en liten härlighet jag dök på
> häromdagen.
>
>
>

Va har hon för nick på Match.com?

[OT] Omval 2014.
Jag kopierade detta ur embedkoden:

och satte i video taggen. Det funkar i Firefox i alla fall ;-) Problemet är deras nya embed kod
<iframe src="http://player.vimeo.com/video/15466299"...osv
Enklast är att använda det gamla sättet med clip_id och man bara kopierar siffran efter video från andra filmer som här.

[OT] Omval 2014.
Muts skrev:
> zodah skrev:
> -----
> > Bara måste bjuda en liten härlighet jag dök
> på
> > häromdagen.
> >
> >
> >
>
> Va har hon för nick på Match.com?

H-Titties

[OT] Omval 2014.
zodah skrev:
> Muts skrev:
> -----
> > zodah skrev:
> >
>
> > -----
> > > Bara måste bjuda en liten härlighet jag
> dök
> > på
> > > häromdagen.
> > >
> > >
> > >
> >
> > Va har hon för nick på Match.com?
>
>
> H-Titties

Hon svarar inte :(

[OT] Omval 2014.
Det verkar inte funka riktigt på samma sätt. Jag kunde länka direkt till .flv filen men den ville inte vara med ;-)

Muts skrev:
> kan du göra de med "min" länk?

[OT] Omval 2014.
schture skrev:
> Det verkar inte funka riktigt på samma sätt. Jag
> kunde länka direkt till .flv filen men den ville
> inte vara med ;-)
>
> Muts skrev:
> -----
> > kan du göra de med "min" länk?

Tack ändå!

[OT] Omval 2014.
Ha, jag kan få den att funka Muts! :)
Rolig sida för övrigt http://www.text-image.com/index.html

NmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmddmdddddhhddmmmNNNmmNNNmmmmmmmmmmmmmmmmNNNNNNNmmmmmdmdddddhhdddddddmmmmmm
NNNNNNNNNNNNNNmmmmmmNNNNNNmmmmmmddmmdmmNNNNNNNNNNNNNNNNNmmmmmmmmmmmmNNNNNNmmddhyyyyssyyyhhdddmmddddd
mddddmmNNNmmmmmmNNNNmmmmmmNmmmmmdmmmmmmNNNNNNNNNNNNh+ossydmmmmmmmmmmmNmNNNmmmdddhhhhhhhddmmmmmmmmddd
mmmmmNNNNNNNNNNmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmNNNNNNmmNNmh+..-`  `:+yddmmmmmmmmmNNmmmmdddhhhdddmmmmmNmmmmdd
NNNNNNNNNNNNNNNNmmmmmmNNmmmmmmmmmmmmmmNNNNNNNNNNNm-`..:/. ``   -dmmmNNNNNNNNmmmmmmmddddddddddddddddm
NMNNNMMMNNNNNNmmmmmNNNNNNmmmmmmmmmmmmmNNNNNNmyo:..::.::-:+/smmmmmmmmmNNNmmmmmmmmmmmmmmmmmmddmmmNNNNN
NNNNNNNNNNNNmmmmmmmNNNNNNNmNNNNNNmmmmmmNNNy:`       -:``/hydmmmmmmmmNNNNNNNNNNNmmmmmNNNNNNmmmmmmNNNN
NNNNNNNNNNNNmmmdmmmmNNNNNNNmmmmmmmmmmmmd+.:/ydo` `   +d+:+ymmmmmmmmNNNNNNNNNNNNNmmmmmNNNNmmmmmmmmmNN
NNNNNNNNNNNNmmmmmmmmNNNNNNmddddddmmmds-.:/-..yys--:`.sNNmdNNNNmmmmmmmNNNNNNNNNmmdddddmmmmmmmmddddmmm
MNNNNNNNNNNNmmmmdmmmmmNNNNmdhhhhhmms--.      .ydo+o/smmmmmmNNNNNNmmmmNNNNNNNNmmddhhddddmmmmmmddhhhhh
MNNNNNNNMMMNNNmmmmmmmmNNNNNmmmNNmm/.-    `.`  ooyhdy+sddmmmmmmmmmmmddmmmmNNNNNmmdddhhddddddddddddddd
NNNNNNNNMMMNNmmmmmmmmmNNNNNNmmmNm//-  ``-//. `/+ddys+-:ommmmmmmmmmmmmmmmNNNNNNNNNmmmmmmmmmmddddddmmm
NNNNNNNNNNNNmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm+/: ``.`.:m-`:..smmmdyo:/dmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmNNNNNNNNNNNNNNmdddddd
NNNNNNNmNNNmmmddhhhhyhhhhhhdddmm+. ``-:/sNMm:-:-`.+dmmmmNNhmmmmmmmmmmddmmmmmmmmmmNNNNNNNNNmmmmmdddhh
hhddddmdddddhhyyyyyhhyyyyhhddddms:.`-hyomMMMMds+/-`.+dNNNm+:mmmmmmmmddddmmmdddddddddddmmmmmmmmddddhy
hhdddddddhhhhyyyyyyyyyyyyyhhdddmmmms..o:/yhNMMMNhs//smhymmddmmmmmmmdddddddddhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyysss
dddddddddhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhdd/`-//shmMMMMMMmdhyddo+sdmddmmmmmdddddddddhhhyyyyyyyysssssssssoo
ddddddhhyyysssssssyyhhhhhyyyyyyyyyyyyNs `///hhNMMMMms+///y://hdddhhhddddddddddddhhhhyysooooooooooooo
mdddhysso+ooossssyhhhhhyyyyyyyhhhhhhhdN/ `-/sy+mNh/-/ys.+dm:/shdhhhhhhyyyyyyhddhhhysssoooo++osssyyyy
hhhhhhhhhhhhhhhhyyssssyyyyhhhhhhyhhhhdmm-```:.`-o+shhdhhhyydy//hdhhhhyyyyyysyyyyyssssoooooossyhhhhhh
ooossyssssssssssyyyyyyhdyssooooooshddhdmh.```..+hhhdddmhhyyyy://hyyyssssssyyyyyyyyyyssssssssossyyhhd
yhhhhyssooo+oooosssshdsshhhhhddddho/smmhhh:-ohNNddNdymddddhhhd:oyoo+++++oyyyyyhhhhyyyssooossyhhhdddd
yyyyyyyyyssssssssyydy+yyhyhhdhyhso+/-:o+ooydNNNmmNdmyyhhhdddmho+sdo++//////+yyyyyyyyyyyyyhyhhyyyyhhh
yyyyyyysssssssyyyyhd/yysyyhyoos/:::+shsNNNdhNmmmmydysyyyhdmd+syys++///+osyyy:/dysssssssyysyyhhhddddd
yssyyssssssssssssshy:yyyysyo/:ooo/+oos/ymdmymmmmmmdhyysoohd-+o+++o+o+++oooosy/-yo///+syhhddmdddddddm
ooooo++++++ooooo++yy-+ooooo+:y+yyyyyss+ohyhmh/+oyyyyyhyssh+`++++/osssssyyooo++./yooosyyhhhhhhyyyhhhh
//+++++++++++oo+++oh/./++oo//dyssssooosdhsdmmyyhhddhhhyssh+`ssooooss:++//::://.-soosyyhhhhhhyyysssss
+++++///::://///+++sh/./oooohhssyyss+/dmsoshyo+/oyyyss+///+-.+oo++++++////////./soooo++++oossoossssy
+++/++++++//////+++oshy:.-/+ooosso/:oddyssso/+//::+s+/-...--``+yyso++/:///++/-+yo+++++//////////////
ssooo+++///+++osssssssyhhy+:-.--:+ydmddhhhhyssyysoss+s:-----+s:`-:+ooossso/-:hdysssoo+++++++++++++++
::::::/++++oooosyssssssssyso++oooyyyyyssssssyyyyyyyyso+//++oshdho:.`...--:oyyso+////+o+++//+++++////
/////:///++oosssssyyysyssssssooosssssssssssssyyyyyo+o+/+oooosssssssssyyyyso++oo+//::::///++//////+++
+//::::///////+++oooooossssssssssssssssssssssssssso:-````-/oosssooooooooo++////////++o+//+++oosooooo

[OT] Omval 2014.
FarbrorTora skrev:
> Nej, den finns inte kvar. Det du ser och skriver i
> är bara en illusion

<nynnar> Illusioner, drömmar och tankar, är det som håller honom vid liv </nynnar>

[OT] Omval 2014.
stenmark skrev:
> Ha, jag kan få den att funka Muts! :)
> Rolig sida för övrigt
> http://www.text-image.com/index.html
>
>
> NmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmddmdddddhhddmmmNNNmmNNN
> mmmmmmmmmmmmmmmmNNNNNNNmmmmmdmdddddhhdddddddmmmmmm
>
> NNNNNNNNNNNNNNmmmmmmNNNNNNmmmmmmddmmdmmNNNNNNNNNNN
> NNNNNNmmmmmmmmmmmmNNNNNNmmddhyyyyssyyyhhdddmmddddd
>
> mddddmmNNNmmmmmmNNNNmmmmmmNmmmmmdmmmmmmNNNNNNNNNNN
> Nh+ossydmmmmmmmmmmmNmNNNmmmdddhhhhhhhddmmmmmmmmddd
>
> mmmmmNNNNNNNNNNmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmNNNNNNmmNNm

Naaw! En downhill cyklist! vad fint! Tack:)

Tillbaka
Topp