me.I.am
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Inte jag heller...
Ahhh! 'Kalla mig "en ambulans"'
EDIT: förtydligande med citattecken
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller...
Fan ...var det så enkelt ..Ahhh! "Kalla mig en ambulans"
Det gör inget, så länge den bara är någorlunda hjärndöd så platsar det här!Hjärtlös vits.
Versstöld - Härmode
Min cykel är från Taiwan, men Ramen kommer från Japan.
Nej, min ramen kommer från Japan.Stor chans att din ram konmer från Kina, precis som ramen.
Nej, min ramen kommer från Japan.
Haha, först nu fattade jag att du fattade från början.Oj, då är den inte så färsk längre ...
Haha, först nu fattade jag att du fattade från början.
Haha, först nu fattade jag att du fattade från början.
Jodå. Känns det inte som att allt som "kommer från Japan" egentligen kommer från Kina? Men jag trodde att du skrev "stor chans att din cykel kommer från Kina, precis som ramen" och trodde att det bara var gnäll om att man aldrig kan lita på angivet tillverkningsland.OT nu, men kanske fattade du inte att ramen kommer från Kina. Från Wikipedia:
The word ramen is a Japanese borrowing of the Mandarin Chinese lāmiàn (拉麵, "pulled noodles").[1][2] In 1910, the first ramen shop named Rairaiken [ja] (来々軒) opened in Asakusa, Tokyo, where the Japanese owner employed 12 Cantonese cooks from Yokohama's Chinatown and served the ramen arranged for Japanese customers.[3][4] Until the 1950s, ramen was called Shina soba (支那そば, literally "Chinese soba"). Today Chūka soba (中華そば, also meaning "Chinese soba") or just ramen (ラーメン) are more common, as the word "支那" (Shina, meaning "China") has acquired a pejorative connotation.[5]
Men jag trodde att du skrev "stor chans att din cykel kommer från Kina, precis som ramen" och trodde att det bara var gnäll om att man aldrig kan lita på angivet tillverkningsland.
Den var för fan sämst i år. ?
Öh, en som besökte den här tråden undrade om vi eller ni känner till copyright-reglerna.
Djup!Canyoncyklar kommer i storlekarna small, medium och grand.
Ja, 1829 meter enligt google! ?
Väldigt stor....
1.8 km stack och 446 km reach. Aggressivt!Ja, 1829 meter enligt google! ?
Fast inte lika djup som glocalnet.
Fast inte lika djup som glocalnet.
Coolaste fågeln?Vad heter den ballaste fågeln?
Cooltrast
Cool-trasten ?Coolaste fågeln?
Glass-truten.
Vilken fågel går man till och om vill ha salt och vattnig glass?Coolaste fågeln?
Glass-truten.