Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
geologen sa:11 725 kr ska betalas in.
GoranS sa:Nä, när lägenheten är skitig är det bara att sälja. Precis som med cyklar.
Vernersson sa:GoranS sa:Nä, när lägenheten är skitig är det bara att sälja. Precis som med cyklar.
Sälja?
Man vaskar väl dom bara ;-)
ceel sa:Vernersson sa:GoranS sa:Nä, när lägenheten är skitig är det bara att sälja. Precis som med cyklar.
Sälja?
Man vaskar väl dom bara ;-)
När mina cyklar blir skitiga så vaskar jag lägenheten.
Jeppe_E sa:Det regnar manna från himmeln.
Vadå? Jaså, jo jag har lagt 17000kr på diesel... jamen.. vad har det med saken att göra????
;)
GoranS sa:Jeppe_E sa:Det regnar manna från himmeln.
Vadå? Jaså, jo jag har lagt 17000kr på diesel... jamen.. vad har det med saken att göra????
;)
Instämmer i ????
Resten förstod jag inte.
GoranS sa:Är det ditt inlägg handlar om (rese)kostnader för diesel på 31kkr som ger 7kkr i reseavdrag?
Jeppe_E sa:Får man tillbaka så beror det ju på att man haft avdragsgilla utgifter, eller betalt in för mycket skatt. Således (som andra varit inne på) man får sina egna pengar tillbaka.
tomcaten sa:Ännu en till återbäring, jobbigt värre. +25000 måste jag skapa plats för nu och det värsta är att det blir bara mer med åren
Scut sa:Alltid lika kul:
"Beräknat belopp som du ska betala (exklusive ränta)" - 22 380kr
(statligt anställd, utan övriga inkomster från vare sig värdepapper eller egendom)
42Hz sa:Det var som dom lovade, pengarna tillbaka före påsk! :)
tomcaten sa:Faen, närmare 40K ska tillbaks! arggh
NickPick sa:Scut sa:Alltid lika kul:
"Beräknat belopp som du ska betala (exklusive ränta)" - 22 380kr
(statligt anställd, utan övriga inkomster från vare sig värdepapper eller egendom)
Har du jobbat extra med annat eller hur kan detta komma sig?
DRQ96 sa:+48000 kr
Sista året med avdrag för dubbel bosättning....
NickPick sa:DRQ96 sa:+48000 kr
Sista året med avdrag för dubbel bosättning....
Bortajobb?
DRQ96 sa:Bortajobb
gabbeon sa:Knappt 5000 på banken, men inte så länge, knappt hälften ska tillbaka till statskassan för 64 km/h på 50 sträcka. Damn.
Jeppe_E sa:gabbeon sa:Knappt 5000 på banken, men inte så länge, knappt hälften ska tillbaka till statskassan för 64 km/h på 50 sträcka. Damn.
Bra trampat!