Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma härDock påstår de att man ska hitta sin deklaration som pdf idag. Inte fan finns där nån när jag loggar in.
Men tänk på oss som måste umgås med (och vara) Stockholmare i princip hela året (förutom när vi är Dalarna och åker skidor, och då är det ju ändå för mycket Stockholmare) - mer avdrag till oss! Ett ord:tunnebanependling89,7% av Dalarnas län får ersättning för den ständigt pågående invasionen.
Nu hade skiten kommit, 42k i kvarskatt.Dock påstår de att man ska hitta sin deklaration som pdf idag. Inte fan finns där nån när jag loggar in.
Har man sparat kapital och inte har lån får man kvarskatt.Nu hade skiten kommit, 42k i kvarskatt.
Men någon måste ju försörja alla bankanställda.Vi kan konstatera att räntorna är jäkligt höga nu![]()
Äsch, vad de inte vet mått den inte dåligt av.Jag brukar få kvarskatt på ca 15 papp.
Jag har en utdelning av kapital på ca 60 papp, som jag aldrig fattar var den kommer ifrån?
Man kanske skulle fråga banken nån gång....
Väck inte den björn som sover.Jag brukar få kvarskatt på ca 15 papp.
Jag har en utdelning av kapital på ca 60 papp, som jag aldrig fattar var den kommer ifrån?
Man kanske skulle fråga banken nån gång....
Så brukar det nog vara, avrundat uppåt, baserat på skatten i kommunen som man är mantalsskriven i.Ofast kommer de från villalånet. Alternativt jobbet drar för mycket. Minns knappt hur det funkar, jobbet drar efter tabell, i hela procent?
Precis. Det är ju ett räntefritt lån från Staten under 1 år !Tuffa killar får kvarskatt!
Jag! En blå cykel. Fast det var långt före katching.MEN HAR NÅGON KÖPPIT NÅT KUL CYKLIGT DÅ???
En blå hade jag också velat ha. Stort grattis.Jag! En blå cykel. Fast det var långt för katching.![]()
Jag har en blå cykel och kan varmt rekommendera.En blå hade jag också velat ha. Stort grattis.![]()
En som gräver bakåt?En blå hade jag också velat ha. Stort grattis.![]()
Jag har försökt inviga tjejen i detta fantastiska universa under ett par års tid. "I should be marrying you".En som gräver bakåt?
Trodde vi enats om blå. Ser fram mot uppdatering kring hur denna wild and crazy-hållning faller ut.Svantesson tyckte att jag var skyldig mindre än vad jag trodde så jag kunde byta ut min svarta från 2007 mot en
Cold rain grey - glossy från 2026.
Det ska bli spännande, nu behöver jag bara byta ut min kropp så att den passar cykeln också.
Fan, skulle jag ju velat svara :DHar du någon relevant kompetens du kan lära ut? Kanske nån kurs.....
Det gör jag aldrig om. Höll sig kvar en 3-4 år efteråt trots upprepade kontakter med Skatteverket som bekräftade att jag INTE skulle behöva skicka in något tomt formulär den här gången. Till slut gick det.Råkade starta en firma och lägga ner den. Sådana tilltag gör att man får vänta.
Vet, det har hänt förr.Det gör jag aldrig om. Höll sig kvar en 3-4 år efteråt trots upprepade kontakter med Skatteverket som bekräftade att jag INTE skulle behöva skicka in något tomt formulär den här gången. Till slut gick det.
joddå, även då får man hacka in en K10a.Inte om man har ett AB, det är bättre på alla sätt och vis numera när kapitalinsatsen är så liten numera.