OT: Raggartejp

Längd 33m och berd 25 och 50mm.

Pris: 49,50 för 50mm och 34,50 för 25mm.
74-20-63stor.jpg

Var hittar man pepita? Tillhör de som är svag för gråprimat med röda scallops, moondiscs, flammor, tärningar och så vidare, men jag tror inte att det blir snyggt med moondiscs på enduron.

Nej, jag håller mig till bilventil. Jag hade en hotrodcykel ett tag men den är död nu och ska vilket århundrade som helst bli en snigelspeed åt Markus F. Gråprimad med handmålade röda flammor. Gula vajerhöljen. Mmm...

Försökte beställa tejpen från Hobbex hemsida. Surfade lätt fram till produkten, la den i varukorgen, fick registrera mig som ny användare..... vänta på e mail med lösenord. Loggade in med mitt nya lösen, är halvvägs igenom köpprocessen när jag får ett meddelande på skärmen om att minsta köpsumma är 200:-!!!!

Vilket skämt. Ringer till kundtjänst o frågar vad som står på. En dam förklarar för mig att jag inte kan köpa för mindre än 200:-. Men jag vill ju bara ha lite tejp för 59, försöker jag med. Ja men då får du ju betala 94 kr(eller vad det nu var) i frakt säger hon. Ehh.. ja, det förstår jag, men vad säger du? att jag i alla fall kan beställa för under 200? - Jo, ja men VILL du VERKLIGEN betala över 90 kr i frakt för en tejprulle frågor hon syrligt. - Ehh.. nej det är klart jag inte vill, men har jag något val? - Nej.
Jaha, säger jag, så jag kan alltså beställa tejpen av dig i alla fall, om jag betalar frakt alltså. -Ja det kan du, men VILL du VERKLIGEN betala över 90 kr i frakt för tejpen, säger hon igen. SUCK, tappar lusten o avslutar samtalet utan att köpa. Maken till underlig kundservice har jag sällan varit med om!

Tillbaka
Topp