Långochreslig
Aktiv medlem
OT. Roddmaskin
Finns det någon acceptabel roddmaskin under 5000kr som är stabil och klarar av 100 kg? CONCEPT 2 och liknande modeller är fantastiska men svindyra.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag sålde min beg för 9000Begagnad Concept2:a?
Tillägg: ok, verkar gå på det dubbla även beggat.
Det var som fan. Skulle kanske göra en intressekoll. Funderar på att sälja eftersom armbågarna inte verkar pallaJag sålde min beg för 9000
Det var som fan. Skulle kanske göra en intressekoll. Funderar på att sälja eftersom armbågarna inte verkar palla
Kör lätt. Möjligt att det går att bygga upp om man är mer försiktig. Jag är lite avig till att riskera armbågarna så jag har lite gett upp. Dessutom har jag skaffat en trainer. Annars är det bra träning med roddmaskin.En chans att göra en god gärning och sälja billigt till ts
(Du kör väl inte med gör tungt motstånd?)
Har du skadade ledband eller hur lyckas du överbelasta armbågarna? Armarna är väl helt raka när kraften är som störst?Funderar på att sälja eftersom armbågarna inte verkar palla
Ingen skada men hade problem med armbågarna generellt när jag började försöka komma i form för några år sen. Även vid cykling och gym.Har du skadade ledband eller hur lyckas du överbelasta armbågarna? Armarna är väl helt raka när kraften är som störst?
Du får bra betalt.Det var som fan. Skulle kanske göra en intressekoll. Funderar på att sälja eftersom armbågarna inte verkar palla
Slutade med en billighets maskin från XXL. När den är utsliten i slutet av vintern returneras den för bristande kvalitet/stabilitet.
blev pannkaka av det,slicker tillbaka eländet till XXL
Lite märkligt ändå att inte någon kan bygga en maskin som är ok för hemmabruk och kostar lagom. Jag menar en Concept2 känns ju som att skjuta långt över mål för de flesta som inte har rodd som sitt primära intresse. ?
Concept2 är bäst, allt annat är kass.